Skip to main content

Hallo,

Afgelopen donderdag hebben wij een grootschalige kpn storing gehad waardoor wij gedurende een lange periode geen gebruik konden maken van onze tv en wifi.

Na het herstel hebben wij nu constant problemen met onze wifi verbinding die om de haverklap wegvalt.

Voor de storing werkte alles prima.

Met vriendelijke groet, Jos vd Wiel

Hi @Jos van de Wiel, dank je wel voor jouw bericht. Wat vervelend dat het internet steeds wegvalt. Ervaar je de problemen alleen met de wifi, of ook met tv kijken? Kun je me daarbij ook vertellen wat je hebt geprobeerd om het probleem op te lossen? Dit om te voorkomen dat we dubbele dingen gaan doen. Heb je onze Wifi Manager al eens doorlopen? Deze analyseert en verbetert de wifi. Mocht dit het probleem niet verhelpen, zou je dan de Experia Box kunnen herstarten? Laat je weten wat jouw bevindingen zijn? Ik hoor het graag van je!


Beste Ron,

Afgelopen zondag heb ik de Experia Box opnieuw opgestart. ( stekker uit het stopcontact en na +/- 20 sec weer terug ) sinds toen gaat het volgens mij weer prima. We kijken het even af.

Mvrgr Jos vd Wiel


Dank je wel voor de update. Ik ben blij om te lezen dat je het probleem hebt op kunnen lossen! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!


Reageer