Skip to main content

Ik heb wegvallende wifi op telefoon,  laptop,  op playstation (TV) Al een nieuwe experiabox gekregen. Gisteren weer gebeld. Box is gereset. Klantenservice probeer te helpen maar wifi komt wrs goed binnen en dan houdt het op. Op mijn telefoon lijkt het alsof er gewoon Wi-Fi is met als gevolg dat ik veel mb's van mijn abonnement verbruik zonder dat ik dat weet. Aan en uit van experiabox is meestal de oplossing maar om nou 6x per dag je box aan en uit te doen vind ik niet echt handig. Het Wi-Fi knopje aan de zijkant links brandt niet,  als ik er op druk dan knippert het blauw/oranjerood.

Heeft iemand hier een idee wat ik nog zou kunnen doen om de boel te verbeteren? 

 

 

 

 

Welke Experia Box heb je?


V10A. Gisteren hebben ze een update gedaan,  maar dat heeft niet geholpen. Met als resultaat dat mijn nefit easy het ook niet meer doet. Update wordt nu terug gedraaid door KPN 


... maar wifi komt wrs goed binnen en dan houdt het op.

WiFi komt niet binnen. Er komt internet binnen. Wifi word in uw huis "gemaakt". Wifi gaat door de lucht, niet over een kabeltje. 


Heeft u de WiFi manager al eens gedaan? 

Heeft u glasvezel? Kunt de de Experiabox op een iets andere plek zetten?


Hallo @Jollie1812, welkom! Balen dat je problemen met jouw wifi verbinding ervaart. Van wat ik begrijp, komt het internet goed binnen, maar gaat het daarna mis. Ik raad je daarom net als Nick83aan onze Wifi Manager eens te proberen. Met deze handige online tool check je de status van je wifi in je hele huis. Kan het beter? Dan zoeken we samen de juiste manier om jouw wifi sneller, sterker en stabieler te maken. Heb je daar SuperWifi punten voor nodig? Via de Wifi Manager krijg je ze voor een superscherpe prijs, zodat je maximaal van je wifi geniet.