Skip to main content

Sinds ongeveer 2 weken valt onze wifi geregeld weg. Het servicelampje brand dan oranje. Alles al gereset en gereboot. Kabels gecontroleerd alles lijkt goed te zitten en niet versleten. Wifi manager weet ook niet wat er aan de hand is. We hebben een router aangeschaft, helaas heeft dit ook niet geholpen. De wifi komt meestal na een paar minuten weer terug. Ik heb een experiabox v10 

Hoi @IreneAndringa, welkom bij ons op het forum. Als de verbinding wegvalt is dat natuurlijk lastig. Ik zie dat je hier gisteren ook telefonisch contact over hebt opgenomen en daarbij is zo te zien een nieuw modem opgestuurd. Nadat je die bij het servicepunt hebt opgehaald kan je die aansluiten en kijken hoe het dan gaat. Zo te zien is het nog niet geleverd, maar is de bezorger van PostNL onderweg naar het servicepunt en geven zij een seintje aan jou als het is afgeleverd. Ik ben benieuwd hoe het met het nieuwe modem gaat.

Je had het ook over een aangeschafte router, wat bedoel je daar precies mee? Dat is me niet helemaal duidelijk.