Skip to main content

Sinds de laatste update van 2 weken terug (20-10-22) ondervinden wij allemaal kuren:

  • wegvallende wifi/internet in de avond (tv valt niet weg)
  • live pauzeren werkt niet. na weer op play drukken kunnen we niet verder kijken.
  • opnames laden bijna niet. Wanneer wel geladen en bij kijken lukt het niet om verder te spoelen. Dan slaat hij vast. 
  • bij het kijken van Netflix valt hij opeens weg en blijft hij laden tot 25%
  •  

We hebben van alles geprobeerd stekkers eruit, resetten. Niks lijkt te werken. Dit is niet leuk televisie kijken op deze manier. Wat te doen?

Dag @Joyce1385  Heeft u dit soort dingen in huis?

 


Deze heb ik er ook al uit gehad en de modem direct in het stopcontact aangesloten. Hierbij bleven de klachten bestaan. Ik had deze optie al voorbij zien komen. 


Ok fijn dat je die niet meer gebruikt.  De tv ontvanger is nu dus met een kabel aangesloten op het modem begrijp ik dat goed?


Die zit er inmiddels weer in want die gebruiken wij voor de tv in de slaapkamer. Maar wanneer ik die stekker eruit haal en die modem direct in het stopcontact steek blijven de problemen bestaan 


Al die stekkers eruit, het modem resetten, ontvangers een "frisse start" geven en dan kan het bijna niet fout gaan. De problemen die je omschrijft komen vaak voor bij de draadloze verbindingssets.  Heb je dN nog problemen dat zou ik een monteur aanvragen.  Die is gratis mits het probleem niet wordt veroorzaakt door iets na het modem.


Hoi @Joyce1385, welkom op ons forum!
Heb je de oorzaak nog kunnen achterhalen?
We hebben hier ook nog een handig topic over!

 


Inmiddels contact met kpn gehad. Lijkt voor nu te zijn opgelost.