Skip to main content

Hallo,

Ik heb sinds eergisteren problemen met mijn wifi, tv en ook het bedraade internet.

Modem teruggezet naar fabrieks instellingen en alles opnieuw ingesteld.

1 dag was het goed maar vandaag was het weer slecht.

wat mij opviel was dat de modem erg heet wordt.

het een experiabox v9

 

wat kan ik nog meer doen (heb alle stappen al doorlopen)

 

Groeten,

 

Bertold

Dag @B Kosse! Welkom op ons Forum. Bedankt voor je bericht. Wat bedoel je met erg heet? Een beetje warm worden is oké, maar als het modem opvallend heet wordt, wat weer gevolg heeft voor de geleverde diensten (wegvallende diensten), dan moet er iets aan gedaan worden. Ook i.v.m. de brandveiligheid ben ik benieuwd of het modem té heet wordt. 

Ik vraag het maar vast. Kun je je gegevens alvast invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik eventueel met je meekijken:blush:


Hallo lisa,

Voor mijn igevoel s deze te heet en hetlijkt mij niet goed.

Ik heb mijn profiel ingevuld.

Ben benieuwd of je iets kunt vinden.

Alvast bedankt

Groeten,

Bertold


@B Kosse Dan is het een kwestie van vervangen. Een risico als brandgevaar willen we natuurlijk niet nemen. Het is niet goed gegaan met het invullen van je profiel, zie ik:disappointed_relieved: . Wil je nogmaals proberen je profiel in te vullen? Vergeet niet op ‘wijzigen’ te drukken. Mocht het niet lukken. Stuur mij dan een (privé)bericht met je gegevens. Ik zet ze in je profiel en kan meteen voor je aan de slag. 

 


Er wordt morgen een nieuw modem naar je toegestuurd. Die kun je vermoedelijk op dinsdag ophalen. Houd de mail even in de gaten voor details over de levering. Ik wil eigenlijk even het nieuwe modem afwachten voordat ik in ga op de wegvallende diensten. Dat begrijp je vastc:nerd:
Laat je het weten als je het modem ontvangen hebt en als we hier nog met je mee kunnen denken? :sunglasses:

 


Nogmaals dank voor de perfecte service 


Hallo Lisa,

 

Net de nieuwe modem aangesloten tjonge wat een verschil met de oude.

 

Bedankt voor de goede service

 

Groeten,

 

Bertold


Ja, dat geloof ik wel. Goed om te horen!:champagne_glass: Mocht je in de toekomst weer ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden:blush: