Skip to main content

Hoi, 

Een tijd geleden was ik erg tevreden over kpn en kon ik bij problemen terecht bij een medewerker via chat of bellen, maar helaas ontbreekt alle service en worden de kosten steeds hoger. Vandaar een bericht op dit forum, in de hoop toch een medewerker aan te kunnen spreken. 

Mijn wifi verbinding valt nu al meerdere weken steeds weg of helemaal uit. Inmiddels al meerdere keren geprobeerd met jullie tools de wifi verbinding te verbeteren, echter als ik hierop volgend een nieuwe meting uitvoer blijkt de verbinding nog verder verslechterd. Overigens valt de wifi zelfs weg als ik naast het kastje zit! Hierdoor kan ik geen fatsoenlijk gebruik meer maken van mijn abonnement en word ik regelmatig gedwongen om mijn mb's in mijn telefoon abonnement aan te spreken. Aangezien ik weinig mb's heb, word ik hier niet vrolijk van. Die mb's krijg ik ook van jullie, dus ik weet het goed gemaakt: zolang jullie geen fatsoenlijk internet meer kunnen realiseren en de kosten van het abbonement niet naar ratio verlagen, verwacht ik dat ik meer mb's krijg op mijn mobiele abbonement om te kunnen compenseren voor jullie storingen en slechte bereikbaarheid om klachten netjes te kunnen bespreken van mens tot mens, ipv van mens tot slecht werkend forum/chatbot.

Alvast vriendelijk bedankt voor de extra mb's die ik graag tegemoet zie. 

 

Hoi @Caitlib, welkom op het forum!
Ik kijk graag even met je mee naar de situatie! Dit is niet de bedoeling natuurlijk!
Je had de wifimanager al doorlopen begrijp ik. Wat is de conclusie die deze trekt in het laatste scherm?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
 


@Caitlib ik heb niets meer van je gehoord, is het nog gelukt de wifimanager te doorlopen?