Skip to main content

Beste, ik heb het idee dat mijn wifi sinds telfort kpn is geworden zeer slecht is geworden. Mijn modem staat in de woonkamer, als ik naast mijn modem op de bank zit zeer regelmatig dat mijn wifi wegvalt en ik op 4g zit. Al meerdere keren speedtest uitgevoerd en instellingen modem laten aanpassen, snelheid wifi is in orde maar probleem blijft met wegvallende wifi. Ik heb een experia box v8. 

Eerder hier nooit last van gehad en altijd tevreden telfort klant geweest.

Hi @PIMV82, welkom op ons forum. Het is erg vervelend dat de wifi verbinding steeds wegvalt. Ervaar je op het moment dat de wifi wegvalt ook problemen met andere diensten zoals tv kijken en/of gaan de lampjes op de Experia Box anders branden als je de problemen ervaart? Zou je daarnaast ook jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Hoi Ron, ik heb inmiddels contact gehad met een medewerker van de klantenservice. Momenteel heeft kpn op afstand het (wijk)signaal naar ons huis aangepast, hopelijk is het hiermee opgelost. Ik hou het in de gaten. Bedankt voor je reactie.

 

Groet Pim