Skip to main content

hallo,

al geruime last van wegvallen Wi-Fi op onze telefoons thuis. we hebben nog een oude experiabox v8, volgens mij wordt het tijd voor een andere.

Wi-Fi melding op de telefoon is oa: verificatiefout opgetreden. of: geen toegang tot internet.

we moeten constant de telefoon opnieuw verbinden met de Wi-Fi,  niet meer te doen zo.

omdat de telefoon automatisch naar 4G gaat, vliegt de bundel er doorheen, omdat je het soms niet in de gaten hebt dat de Wi-Fi weer eens wegvalt.

ik kan trouwens ook nergens een mailadres of telefoonnummer vinden voor het aanvragen van een nieuwe router. 

ik zie uit naar uw reactie 

Hoi @Arjan Lennips . Welkom op het forum.

Heb je al eens geprobeerd om die v8 een harde reset te geven? Zorgt dit voor verbetering?

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm


hallo, 

jazeker,  al heel vaak, eigenlijk van alles al geprobeerd,  zelfs een telefoon na laten kijken op Wi-Fi verbinding, maar ook toen lag het aan de router en niet aan de telefoon.

laptops hebben ook dit euvel, zeker met online lesgeving zoals nu heel vervelend. 

gaarne een oplossing KPN...


@Arjan Lennips : Kloppen de postcode + huisnummer die in jouw profiel staan? Ik kan daar geen actieve gegevens op vinden. Kun je hier naar kijken en desnoods aanpassen? Geef je mij hier een seintje als dat gebeurd is?


sorry, foutje, ik heb het gewijzigd 


@Arjan Lennips . Klopt het dat het abonnement niet op jouw naam staat? Ik wil wel proberen om het modem om te wisselen maar dan moet ik  een verificatie doen. Kun jij in je profiel het IBAN nummer  vermelden waar de factuur van betaald wordt? Zou je mij daarna hier een seintje willen geven? 


gedaan, inclusiefklantnummer


@Arjan Lennips . Als het goed is heb jij (of je partner) een SMS ontvangen met logistieke informatie. Klopt dat?


klopt, duidelijke info, we wachten even af.

alvast bedankt.

groet Arjan Lennips 


Heb je het nieuwe modem al geprobeerd, @Arjan Lennips ?


hallo,

sinds gisteren de nieuwe modem in gebruik en tot op heden geen klachten meer, ik denk dat het probleem is opgelost.

bedankt hiervoor.

groet Arjan Lennips