Skip to main content

Sinds vanmorgen valt de wifi weg, de box 2 keer opnieuw opgestart maar het probleem blijft! Alle lampjes branden groen! We kunnen werken maar met teams is het lastig omdat deze wegvalt!

iemand een idee voor een oplossing?

 

Als je 3 SuperWiFi punten hebt schakelen die de Wi-Fi van de V10 uit (standard). Heb je al geprobeerd alle SuperWiFi's uit te schakelen en vervolgens één voor één (die bij de V10 't eerst) weer in te schakelen? Kun je testen of internet via een UTP-kabel rechtstreeks op de V10 ook problemen geeft. Als je KPN TV hebt, treden daar ook verstoringen op? 


We hebben geen kabel meer dus das lastig te testen. Daarnaast vind ik het een raar verhaal over doe punten want het internetlampje brand niet en we hebben wel WiFi maar teams trekt het niet en dan valt het weg


Gaat het om een glasvezel of koperverbinding?

Indien glasvezel, wat doen de lampje op het glasvezelkastje als de storing zich voor doet?

Wat doen de lampjes op v10 als je storing zich voordoet?

Welke lampjes branden er nu, 3 stuks?

Blijven alles Superwifi’s groen branden, ook als de wifi weg valt?

 


Geen glasvezel, v10 geeft 3 groene lampjes wireless brandt niet en de ook op de wifipunten branden de lampjes groen, en ja ook als de

wifi wegvalt en dat is maar heel even maar genoeg om teams niet te kunnen video bellen.


Hoi @bigblueeyes . Ik heb je lijn even doorgemeten maar het signaal is verder stabiel . Althans: Het binnenkomende internetsignaal. Dat zegt helaas niks over de wifi.

Heb je al geprobeerd om de zaak te resetten? Hier staat uitgelegd hoe dat moet:

 


Sinds gisterochtend geen last meer! Dus voorlopig doe ik even niets.