Skip to main content
Vraag

Wei weet een oplossing voor "verbonden zonder internet"?

• October 3, 2025
  • 8 reacties
  • 174 keer bekeken

Heeft iemand al een oplossing voor het probleem "verbonden zonder internet " bij de v12 box zonder glasvezel?

8 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 4, 2025

Beste ​@Rob.M. zie onderstaande link voor een mogelijke oplossing:

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 4, 2025

Hoi Jan

Ik zie hier niet echt een duidelijke oplossing, de modem is nieuw incl. Nieuwe adapter en als ik aan de instellingen ga zitten maak ik het waarschijnlijk alleen maar erger 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • October 4, 2025

@Rob.M. Klop het dat je deze melding krijgt voor een wifi-verbinding?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 6, 2025

Goedemiddag ​@Rob.M. , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Daar heb ik niet meteen een oplossing voor maar als je ons van iets meer context kunt voorzien, denken we natuurlijk graag met je mee! Speelt dit op alle apparaten die verbonden zijn met het internet? En heeft dit eerder allemaal wel goed gewerkt?

@Rob.M. Klop het dat je deze melding krijgt voor een wifi-verbinding?

Ik vermoed ook dat het hier om de wifi gaat maar zou dat wel graag zeker willen weten want aannames zijn af en toe funest! 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 9, 2025

Goedenavond,

Het gaat inderdaad alleen om de wifi en dan hebben alle apparaten in huis die via de wifi zijn verbonden (telefoons, taplets, nintendo switch) geen internet meer. De TV is bedraad aangesloten en daar kan dat moment wel gewoon tv/netflix worden gekeken. 

Dit probleem hebben we witte experiabox niet gehad en nu met de zwarte box die beter zou moeten zijn alleen maar problemen

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • October 9, 2025

Dat komt waarschijnlijk door nieuwe Wifi6/WPA3 protocol. Dat kan je snel oplossen door in modem wifi instelling wifi5 profiel te toepassen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 11, 2025

Bedankt voor je reactie TDN

Ik ga dit proberen en hopelijk is het daarmee opgelost want wordt er onderhand wel een beetje moe van zo.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 13, 2025

Hoi ​@Rob.M.  :)

Bedankt voor je reactie TDN

Ik ga dit proberen en hopelijk is het daarmee opgelost want wordt er onderhand wel een beetje moe van zo.

Heb je dit nog kunnen proberen en zo ja, heeft dit geholpen? Hopelijk is het probleem hiermee verholpen en zo niet, laat het dan ook vooral weten zodat we verder met je mee kunnen denken!