Skip to main content

Opeens doet de WiFi op onze experia box v9 het niet meer. Het internet en wireless lampje branden gewoon, en de bekabelde internet en de tv doen het wel. In de lijst van beschikbare netwerken staat ons netwerk ook niet.

Uit en aanzetten van experia box, glasvezel kastje in de meterkast heeft geen resultaat. Harde reset experia box heb ik inmiddels al een keer of 5 gedaan en dan heb je heel soms maximaal 5 minuten WiFi.

Wat gaat hier mis? 

Wellicht de Wi-Fi module kapot? Gebruik je geen Wi-Fi versterkers?


We gebruiken geen wifi versterkers. Ik heb net voor de verandering weer eens een harde reset gedaan en heb welgeteld 5 minuten WiFi gehad. Nu is het netwerk weer verdwenen... 


Dat kan je het beste de klantenservice bellen. 0800-0402 gratis nummer.


Kun je inloggen op de box via http://192.168.2.254? Eerste keer geen wachtwoord invullen.


Hoi @Jos van Dijk en welkom op het forum van KPN! :blush:

Wat balen dat de wifi-verbinding telkens wegvalt. Voor problemen met de wifi-verbinding geldt dat je het snelste geholpen bent door met ons te bellen via 0800 0402 (gratis), zodat mijn collega samen met jou de aansluiting even bij langs kan. Heb - je zoals @Joep1965 eerder geadviseerd heeft - al met ons gebeld, of is het via een andere weg opgelost? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag!