Skip to main content

Vandaag bij een kennis geweest die gaan verhuizen naar een locatie waar glasvezel gaat komen 

Het is er dus nog niet , dit kan nog een maand of meer gaan duren

Gelukkig hebben ze wel een ISRA punt , wordt er mij door een kpn medewerker verteld dat hierop geen verbinding aangevraagd kan worden en dat ik maar moet wachten tot de glasvezel klaar is?

En let wel , ik wou een internet verbinding aanvragen KPN omdat dit een betrouwbare partij is

De “klantenservice” had eventueel mee kunnen denken en ter overbrugging een 4G oplossing kunnen aanbieden maar dat was kennelijk al teveel moeite .

Een bijzondere slechte prestatie en uitermate teleurstellend

Is er iemand bij Webcare , met de nadruk op CARE die een oplossing kan bieden zodat ik het vertrouwen in KPN niet helemaal verlies?

Wat gebeurt er als u gewoon via de website een abonnement afsluit?

Als het echt niet kan, dan kan het echt niet. Daar kan de een KPN medewerker met "care" ook echt niets aan doen.


Wat gebeurt er als u gewoon via de website een abonnement afsluit?

Als het echt niet kan, dan kan het echt niet. Daar kan de een KPN medewerker met "care" ook echt niets aan doen.

Dit is eigenlijk best wel het antwoord helaas, al helemaal als er glasvezel ligt. Dit komt omdat er dan uitgebreid onderzoek moet komen hoe en of dit isra is verbonden met ons netwerk en dit moet goed gezet worden in de administratie. Zoiets kan prima een paar maanden duren. 

Mocht je dit toch wel willen is het aan te vragen via mijnaansluitingen.nl - nieuw isra aanvragen en in de opmerkingen dat je er al een hebt. Kans dat ze je daadwerkelijk kunnen helpen en er geen kosten aan vast zitten acht ik zeer klein.

 

Voor de zekerheid: vul even je profiel in, dan kan ook een moderator mee kijken.


Hoi @nietmogelijk . Welkom op het forum.

Als het via de website ook niet lukt vrees ik het ergste. Ik wil best nog even voor je kijken. Dan heb ik wel een ingevuld profiel nodig. Geef je mij een seintje als je die hebt ingevuld?


Beste mensen ,

 

Ik heb tijdelijk een data sim besteld en deze in dienst gesteld met een lte router

Tevens een glasvezel internet abbo afgesloten  , in afwachting van de modem en een monteur

ik hou jullie op de hoogte :-)