Skip to main content

Goedemiddag,

 

Onlangs is hier de glasvezelkabel in de woning aangebracht en afgemonteerd op een FTU kastje(zie foto). Postcode ***

Vervolgens heb ik een glasvezel 500/500 abonnement afgesloten bij KPN.

Nu kreeg ik vandaag mijn modem (KPN box 12)binnen en uit de handleiding blijkt dat ik eerst een NTU nodig heb om op in te pluggen. Deze NTU kan blijkbaar alleen door een monteur worden aangesloten. KPN klantenservice verbind mij door met KPN netwerk maar die weet niet bij welke KPN dit thuishoort en zegt dat ik nog wordt teruggebeld. Ik kan via de website ook geen afspraak met een monteur maken.

Wie kan mij hier verder mij helpen? Mijn aansluitdatum is 25 februari...hopelijk kan er op tijd een monteur komen.

 

Ha @Oscar18, welkom! Irritant dat je niet verder komt! Ik kijk graag met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan gaan we kijken naar wat nu de bedoeling is 🙂


Ha @Oscar18, welkom! Irritant dat je niet verder komt! Ik kijk graag met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan gaan we kijken naar wat nu de bedoeling is 🙂

Dag Marcia, dank voor je reactie. Ik heb net de gegevens ingevuld in mijn forumprofiel...


Bedankt voor het invullen van je profiel! Voor zover ik kan zien, moet er inderdaad nog één en ander gebeuren van KPN NetwerkNL. Zij zouden in principe het NT nog moeten plaatsen. Onze Back Office houdt dit ook in de gaten. Mocht nou blijken dat KPN NetwerkNL de installatie niet afrond, dan kunnen wij een installatiemonteur inplannen. Dit kan echter pas wanneer de diensten geleverd zijn, dus vanaf 25 februari. Ik kijk aankomende maandag opnieuw naar de status, hopelijk kan ik je dan meer vertellen.


Dank voor je bericht Denise!


Ik heb zojuist naar de status gekeken. We staan er nog precies hetzelfde voor als afgelopen donderdag. Ik kijk morgen opnieuw, in de hoop dat er iets verandert. Ik verwacht echter dat we op 25 februari pas een monteur kunnen inplannen. Ik hou je in ieder geval op de hoogte.


 @Denise_ 

 

Dank dat je betrokken blijft.  Is het een idee dat je dit intern bij wat mensen checkt zodat het in beweging komt? Het lijkt mij niet dat dit vanzelf opgepakt word of zie jij dat anders?


@Denise_ @Marcia_ 

 

Ik krijg net een mail van KPN:

De datum waarop wij uw bestelling gereedmaken is gewijzigd in 2 maart 2021.

 

Kunnen jullie dit verklaren? Is er nu ook een monteur ingepland voor het aanbrengen van de NTU? Ik heb hier nog geen duidelijkheid over...


Goedemorgen @Oscar18! Ik heb dit intern ook uitgezet om de voortgang in de gaten te kunnen houden. Vanochtend is het nogmaals besproken. We hebben een afmelding van KPN NetwerkNL gekregen dat de verbinding per 2 maart gereed is voor installatie. Tegelijkertijd hebben we echter ook een melding gekregen dat het niet gelukt is om een NT te plaatsen. Hiervoor zal nog een KPN monteur langs moeten komen. Geen probleem, gaan we regelen!

Ik heb een monteur ingepland op de eerst volgende mogelijkheid: 3 maart tussen 8.00 en 10.00 uur. Mocht dit niet uitkomen, dan kan je ons bellen om de afspraak te verplaatsen. Via de telefoon kunnen we onze agenda's eenvoudig naast elkaar leggen om tot een goed moment te komen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.


Ik zie dat de monteur gisteren langsgekomen is en de aansluiting gereed heeft gemaakt. Heel veel plezier met jouw nieuwe glasvezelverbinding. :blush:


@Denise_ @Marcia_  Klopt! Werkt prima nu, dank!:thumbsup: