Skip to main content

Goedemiddag,

 

Wij hebben al ruim 2 maand internet en tv van KPN, altijd is dit goed gegaan en hadden we nergens problemen mee. Totdat ik gisterenavond de stroom van het huis eraf heb gehaald (vervangen lampen) en vervolgens er weer op heb gezet. Sinds dat moment hebben we geen wifi meer. Het lampje van het internet, power en tv brand, maar het lampje van de WIFI niet. Zojuist 1,5uur met de klantenservice gebeld en allerlei stappen ondernomen, helaas zonder succes.

 

Nu zit ik via 192.168.2.254/2.0/gui in mijn modem en zie ik dat de enable wifi balk op ‘off’ staat. Deze zet ik op ‘on’ waarna de website gaat laden. Na dit laden schiet de balk weer op ‘off’. Dit heb ik tig keer geprobeerd weer op ‘on’ te zetten maar zonder succes.

 

Wie o wie heeft de gouden tip? De modem is al verschillende keren gereset en opnieuw opgestart.

Heeft u WiFi versterkers? 


Ja, maar deze heb ik nog niet geïnstalleerd. Dus deze zijn nog niet in gebruik


Hoi @Nick van den Brink, welkom op ons forum! Als je een V10 gebruikt (of ouder) gaat het Wifi op je modem uit als je de superwifi punten gebruikt. Als je ze toch al hebt zou dan de oplossing ook zijn die in gebruik te nemen.
Los daarvan zou je je experiabox nog een factory reset kunnen geven met het knopje achterop om hem terug te zetten naar de standaardinstellingen met wifi ingeschakeld.


@Nick van den Brink heb je het nog goed werkend gekregen?


Hi Thomas,

 

Ja! Ik heb een nieuwe router ontvangen.


Ah top! Bedankt voor je terugkoppeling!