Skip to main content

wij zijn al enige tijd aan het tobben met wifi vandaag wel internet morgen niet,

laptop opnieuw op startte doet ie het weer.

heb 4 wifi versterkers lampjes allemaal groen .

en sinds gisteren helemaal geen wifi meer.

een jaar geleden al meerdere keren  monteur thuis gehad voor de tv problemen, nieuwe router ouder model v10 want nieuwe had kinderziektes, en nu dit weer !!!! 

Gisteren een half uur aan de telefoon gehangen ik weet niet hoe vaak reset stekkers eruit noem maar op.

en dan komt er donderdag een monteur .

dit is zo frustrerend en gaat zoveel tijd in zitten .

overweeg nu toch over te stappen

@Genton Ik heb zoiets ook eens aan de hand gehad, onverklaarbaar wifi uitval. Bleek uiteindelijk te gaan om de netwerkadapter in de laptop. Oplossing was de netwerkadapter compleet verwijderen en laptop opnieuw opstarten, dan installeert de recenste netwerkadapter zich weer zelf en zou het probleem opgelost moeten zijn.

 

apparaatbeheer>netwerkadapters> betreffende adapter rechter muisklik>verwijderen.


Heb nergens geen wifi meer en het lampje op de v10 box brand helemaal niet meer van wireless


Heb nergens geen wifi meer en het lampje op de v10 box brand helemaal niet meer van wireless

Hallo @Genton dat hoort zo, als je KPN versterkers gebruikt MOET de wifi op de V10 uit staan.

 


Heb nergens geen wifi meer en het lampje op de v10 box brand helemaal niet meer van wireless

 

Als je Superwifi’s van KPN gebruikt hoort dat wifilampje op de v10 uit te zijn.

 

heb 4 wifi versterkers lampjes allemaal groen .

 

Alle 4 groen, dus ze doen het wel. Alleen is de vraag, zenden ze ander wifisigaal uit dan de bedoeling was?

Oplossing: Bekabeld inloggen om achter de wifinaam en wachtwoord te komen. Waarschijnlijk via 192.168.2.151


Oke bekabeld inloggen maar heeft het gewoon tot eergisteren gedaan kan dat dan 


Tsja, alles werkt werkt net zolang het niet meer werkt. Geen idee. Kan een update zijn geweest die verkeerd is gegaan. Daarom wil je inloggen om die gegeven in beeld te krijgen.

Staat er geen herkenbaar wifi netwerk in de lijst als je zoekt?


Jazeker ik heb er 2 en  staan er beide in en melding is geen internet ,beveiligd ook mijn mobiel staat verbonden zonder internet op alle apparatuur wat via WiFi gaat dezelfde melding 


Waarom 2? Gastennetwerk?

 

Internet lampje op v10 brand wel?


Ja idd gasten netwerk toen door monteur zo ingesteld .

Ja internet lampje brand


Dus bekabeld heb je wel Internet,  maar via wif niet?

En je ziet de  bekende wifi netwerken wel?

Er zit 1 Superwifi bekabeld aan de v10 toch? 


Ja klopt helemaal 


Hmm.. misschien die Superwifi’s eens allemaal uitzetten en 1 voor 1 weer aan.

Eerst die aan de v10 hangt aanzetten. 5 minuten laten opstarten. Heb je dan wel wifi? Zo ja, dan de rest ook weer aanzetten. Zo nee, dan ist wat anders


YESSSS OPLOSSING

SUPER ALLES DOET HET WEER .

DANKJEWEL Dennis


Hier precies hetzelfde euvel en dezelfde oplossing. Dank!