Skip to main content

ik heb een glasvezelaansluiting en kreeg vandaag het rode kabeltje, maar er is nog geen glasvezelmodem geplaatst. komt dat nog of moet ik daarover bellen? 

Hallo @amforum , het feit dat je een rode kabel kreeg is aleen teken dat ze met je aansluiting bezig zijn, komt vanzelf goed.

 


dank je wel! fijne avond


Hallo @amforum , het feit dat je een rode kabel kreeg is aleen teken dat ze met je aansluiting bezig zijn, komt vanzelf goed.

 

Niet perse, er zijn klanten die als ‘Doe-het-zelf’ in ons systeem staat, hier plaatst de aannemer normaal gesproken het NT of ONT. Soms loopt dit net langs elkaar heen en staat een klant wel als DHZ in ons systeem maar heeft de aannemer geen NT/ONT geplaatst.

 

@amforum is er een afspraak met een monteur? Dan neemt deze de spullen mee om de aansluiting af te maken. Indien dat niet zo is dan is het 't snelste om te bellen met de klantenservice op 0800 0402. De wijziging staat in het systeem, anders zou er geen kabeltje gestuurd worden. Bij de klantenservice kun je aangeven dat aansluiten niet lukt omdat er nog geen NT of ONT geplaatst is (afhankelijk van het netwerktype). Er zou dan direct een afspraak gemaakt moeten worden voor een gratis installatiemonteur die de overstap naar glasvezel uit komt voeren.


veel dank! ga ik doen