Skip to main content

De rode lamp op mijn v10a blijft branden, ik heb wel tv maar geen WiFi en internet. Zijn daar meer problemen meeĀ 

heeft u glasvezel of koper?

Ā 


HoiĀ @Jeroen jansen338Ā . Welkom op het forum.

Hoe heet het lampje dat rood brand? En wat is de context hiervan? Ben jij een nieuwe klant of is dit een vervangend modem? Of zijn de problemen plotseling ontstaan?

Voor de snelste hulp kun je trouwens het beste bellen met 0800 0402 aangezien bij het forum antwoorden lang(er) op zich laten wachten en wij hier niet 24/7 aanwezig zijn.


HoiĀ @Jeroen jansen338Ā . Welkom op het forum.

Hoe heet het lampje dat rood brand? En wat is de context hiervan? Ben jij een nieuwe klant of is dit een vervangend modem? Of zijn de problemen plotseling ontstaan?

Voor de snelste hulp kun je trouwens het beste bellen met 0800 042 aangezien bij het forum antwoorden lang(er) op zich laten wachten en wij hier niet 24/7 aanwezig zijn.

Hallo @Erwin_Ā je bedoelt 0800 0402

Een V10a heeft toch maar 1 lampje aan de voorkant dat de status weer geeft?

Ā 


Excuus. Ik hadĀ  even moeten vragen hĆ³e dat lampje precies brandt.Ā  @Jeroen jansen338Ā :

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/handleidingen-experia-box.htm#!/device/internet/experia-box-v10a/topic/ontdek-de-experia-box/uitleg-lampjes-en-knoppen/1

Rood zou betekenen dat de wifi in onveilige modus staat. Dat lijkt mij sterk.Ā 

Ā 

Ā