Skip to main content

Hetzelfde probleem. Wel televisie, maar geen internet. Ook een experiabox V10.

Er brand een rood lampje brand bij internet.

Gezien we beide thuis werken hopen we op een snelle reactie / oplossing.

admin: eigen topic aangemaakt.

Hoi @Jecejee . Welkom op het forum.

Dat rode lampje belooft niet veel goeds en kan duiden op een probleem in de centrale of in jouw thuisnetwerk.

Heb je de kabels even langsgelopen en het modem herstart/reset? 

Mocht dat niet baten is de snelste manier om hier hulp bij te krijgen, te bellen met 0800 0402. (gratis).

Mocht je mijn hulp willen, kan dat uiteraard ook. Maar het forum is geen chat dus er kan lange tijd tussen de reacties zitten. Als je voor het forum kiest wil je dan je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?


@Erwin_  bedankt voor je bericht.

We hebben alles meerdere keren nagelopen en gereset. In de hoop dat het zou gaan werken.

Gister ochtend hebben we het probleem meerdere keren telefonisch toegelicht, maar we hebben tot nu toe nog geen oplossing gekregen. 
Is resetten het enige wat wij kunnen doen? Zo ja, kan er dan op korte termijn een monteur langs komen? 

Groeten, Jesse

 


Er is een ticket aangemaakt, zie ik. Ik vrees dat we moeten wachten op de backoffice die contact gaat zoeken. 

Heb je toevallig een particulier mobiel abonnement van KPN? Want dan kan ik daar wel een gratis grote weekbundel op zetten zodat je toch nog een beetje kunt internetten.