Skip to main content
Antwoord

Wel verbonden met de Wifi, alleen geen internet

• July 1, 2025
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Wifi verbindt, maar internet werkt niet. Klantenservice helpt niet. Ongekend onbeschoft. Ik zoek constructief naar oplossingen, maar de klantenservice hangt op. Als ik nog een keer probeer te bellen krijg ik de vraag of ik bel over hetzelfde en wordt de verbinding automatisch verbroken. Nog nooit zoiets meegemaakt.

Het zou fijn zijn om teruggebeld te worden door iemand met technische kennis, in plaats van afgeblaft te worden. Vrij absurd.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@RikvdW. Welkom op de community! Wat jammer om te lezen dat je zo’n slechte ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Dat hoort natuurlijk niet, en ik snap dat je graag geholpen wilt worden door iemand die verstand heeft van technische problemen. Je kan het beste een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder.

Heb je naast internet ook tv of vaste telefoon in het abonnement? Werkt dat of een bekabelde internetverbinding nog wel? Heb je de ExperiaBox al eens gereset? Vaak verhelpt dit de meeste problemen al. 

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@RikvdW. Welkom op de community! Wat jammer om te lezen dat je zo’n slechte ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Dat hoort natuurlijk niet, en ik snap dat je graag geholpen wilt worden door iemand die verstand heeft van technische problemen. Je kan het beste een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder.

Heb je naast internet ook tv of vaste telefoon in het abonnement? Werkt dat of een bekabelde internetverbinding nog wel? Heb je de ExperiaBox al eens gereset? Vaak verhelpt dit de meeste problemen al.Â