Skip to main content

Goedeavond, 

Ik ben wel verbonden met internet, maar heb geen internettoeggang. Heb de stappen via online al doorlopen. Kabels gecheckt, eruit gehaald en gereset van zowel de tv kastje als de modem. Groene lichtje op de modem gaat 3 seconden op groen en vervolgens op rood. 

Wat kan ik doen? 

Hallo @Deniseou12, goed dat je contact opneemt. Welke lampje gaat op rood op het modem? Zou je ook je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Het lampje aan de voorkant springt voor een paar seconden op groen, en vervolgens op rood. Paar seconden zie ik dus op me telefoon dat ik wifi heb. Dam komt er ene uitroepteken achter. Ben ik wel nog verbonden, maar geen internettoeggang. 

 

Gegevens zijn aangevuld. 


@Deniseou12

Heeft U een glasvezel verbinding ?

Maakt U gebruik van Wifiversterkers ?

Gebruikt U Draadloze verbindingsets ? 

Gebruikt U een Switch ?

Is het het Wifi lampje wat uitgaat op je modem ?

Kan je bekabeld wel internetten ?

 


Ik heb wel toestemming gegeven voor glasvezel maar naar mijn weten nog geen toegang tot. Ik heb gene wifi versterker, switch of verbindingsset.

 

Ik zie niet 't teken van e wifi als het rode lampje aangaat. Maar mijn wifi krijgt op mijn telefoon wel gelijk een uitroepteken en disconnect ie.

 


Bedankt, ik zie inderdaad dat het momenteel niet helemaal goed gaat met de verbinding zelf :slight_frown:

Aan de achterkant van je modem is een kabeltje aangesloten dat naar het KPN aansluitpunt in de muur toe gaat, zou je dat kabeltje aan beide kanten even los willen halen en daarna weer vast willen klikken? Dan weten we zeker dat beide stekkertjes een goede connectie hebben. Als dat geen verschil maakt, mag je het modem resetten

Merk je ook daarna geen verschil, zou je dan een foto willen plaatsen hier van hoe het modem aan is gesloten (de kabels aan de achterkant en het KPN punt in de muur) zodat we met je mee kunnen kijken?

Via het forum duurt het altijd even voordat je weer een reactie van ons krijgt, daarom wil ik even benoemen dat het ook mogelijk is om te bellen met 0800 - 0402, zodat je in 1 keer geholpen kunt worden door onze telefonische klantenservice :slight_smile:


Mocht ik nog kunnen helpen, dan hoor ik graag van je. 


Het is gelukt, dankjewel. 


Ah top, bedankt dat je het nog even laat weten :blush: