Skip to main content

Ik  heb de Experia box v12, met 2 Experia Wifi versterkers (wit/ schotel). Alles wel meerdere keren gereset en de WiFi tuner tool meerdere keren doorlopen (als internet via de WiFi verbinding beschikbaar was). Ik denk dat ik het probleem nu een maand heb.

Ik zie de melding bij mijn laptop en mobiele telefoons: "verbonden, geen internet".

Wat kan KPN hieraan doen. Ik betaal een euro 60 - in de maand maar niet om steeds te resetten of toch via mijn mobiel abonnement te moeten werken 

U heeft dus de SuperWiFi's begrijp ik? Niet de Experia WiFi's? Die zijn zwart en vierkant.

 


Ja dat klopt en eerlijk....zo super gaat het niet, sorry


Ja dat klopt en eerlijk....zo super gaat het niet, sorry

Zin ze beide bekabeld aangesloten? Branden de lampjes groen?


Ja hij is bekabeld...het tweede wifi punt is niet bekabeld maar beide lampjes aan de onderzijde branden groen


Al eens geprobeerd om de wifi van de V12 uit te zetten en het geheel over te laten aan de superwifi,s?


Zonder het 1 werkt het ander niet bij mij


Hoi @Paul E., ik lees dat jouw wifi via SuperWifi niet altijd lekker werkt. We denken hier op het forum graag met je mee.

Hoe vaak gebeurt het dat je wel verbonden met wifi bent, maar geen internet hebt? Bedoelde je dat je ook onze Wifi Manager al eens gevolgd hebt? Zo niet, dan raad ik je aan om die eens te doorlopen, deze tool helpt je om je wifi te verbeteren. Daarnaast is het ook verstandig om jouw SuperWifi eens te resetten en opnieuw in te stellen. We hebben een handig topic met alles over installatie en gebruik van SuperWifi dat je daarbij kan helpen.