Skip to main content

Ik heb sinds vandaag mijn abonnement. Ik ben verbonden met het netwerk maar heb geen Internet.

Op mijn modem knippert het lampje van internet continu. Wie waar wat ik kan doen of wat ik fout doe

 

Hallo @Modje heb je per SMS en/of mail al bericht gehad dat de lijn actief c.q. opgeleverd is.

 


Hallo @Modje heb je per SMS en/of mail al bericht gehad dat de lijn actief c.q. opgeleverd is.

 

Ja ik. heb bericht gekregen dat mijn abbonement actief is 

 


Bel naar het gratis nummer 0800-0402 je krijgt eerst een sprekende kunstmatige inteliligentie app aan de lijn, het is niet onmogelijk dat die zelfs de aansluiting met KPN kan verzorgen. Je zal niet de eerste zijn waar dat vergeten is te doen. Anders gewoon zeggen dat je een medewerker wilt spreken. Of zoals ik gisteren iemand zag schrijven vertellen dat de mostert op je kroket niet goed is, heeft hetzelfde effect, krijg je een mens aan de lijn.  


Goedemorgen @Modje en welkom hier op ons forum :)

Wat is op dit moment de stand van zaken, heb je contact gehad met onze klantenservice en zo ja, heeft dit tot het gewenste resultaat geleid? Mocht je onverhoopt nog steeds problemen ervaren dan horen we dat graag van je zodat we mee kunnen denken richting een oplossing!