Skip to main content

Ik heb al sinds vrijdag avond het probleem dat ik wel wifi heb maar geen internet. De tv doet het ook dus niet. Ik heb van alles geprobeerd en alle adviezen op de forum geprobeerd, maar alsnog is het probleem niet verholpen. Thuis maken wij gebruik van de experia v9.

Op het glasvezel kastje brand de ethernet lampje rood. 

@Salma.Sally Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je geen internet hebt en geen tv kunt kijken. 

Ik controleer graag voor je of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?

Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 

 


Heb het ingevuld


Bedankt! Ik zie inderdaad dat het niet helemaal goed gaat met de verbinding daar. 

Ik raad je daarom een modem reset aan. Mocht dat niet helpen, maak dan je glasvezelpunt 2 minuten stroomloos en sluit deze daarna weer aan. Ik ben benieuwd of het daarna weer goed gaat! 

Zo niet, dan hoor ik het graag. Je kunt dan trouwens ook met ons bellen via 0800-0402. Spreek in dat je een storing hebt, en dan krijg je vanzelf een collega aan de lijn! 


Ik heb dit allemaal geprobeerd. De wifi en internet doet het nu weer. Alleen 1 van de tv doet het nog niet, de andere wel. Maar ik kan weer tv kijken 


Gelukkig, dan werkt het in elk geval grotendeels weer. Hopelijk werkt het op de andere TV ook snel, zo niet, laat het hier weten! Je kunt dan ook nog altijd bellen. 🙂 

Hopelijk blijft alles nu stabiel, en fijne feestdagen gewenst! 🎄


Helaas werkt het internet niet, Ik heb van alles geprobeerd. Heb ook kpn gebeld maar kreeg een computer aan de lijn. Deze stelde een reset voor, maar dit heeft helaas niet geholpen. Ik weet niet wat ik nog meer kan doen om dit probleem op te lossen.

 


probeer het woord "storing" in te spreken, desnoods meerdere keren.

als het goed is wordt je dan wel doorverbonden met de storingsdienst