Skip to main content

Sinds 2 weken zijn we verhuisd en hebben we een nieuw modem met hetzelfde abonnement. Nu hebben we helaas sinds vandaag wel Wifi maar geen internetverbinding. Ik heb het modem al gereset en een tijdje zonder stroom laten staan, maar helaas nog steeds geen verbinding. Kan iemand aangeven wat ik nog meer kan doen? 

Welkom op ons forum @Vdboomros! Ons forum is hoofdzakelijk voor en door klanten. Wij springen als moderators in waar het nodig is, daar kan soms ook even tijd tussen zitten. In sommige situaties, zeker als je zonder verbinding zit, kan het makkelijker zijn om direct contact te hebben. Je kan in dat geval chatten of bellen (via 0800-0402) met onze klantenservice. Mijn collega's daar helpen je dan meteen verder.

We helpen je natuurlijk ook met alle plezier via het forum als je wilt. Welke Experia Box heb je en hoe branden de lampjes? Werkt internet op sommige apparaten wel, of op geen enkele? Het betreft een verhuizing, lees ik. Er staan al wel gegevens in je forumprofiel, kan je deze aanvullen met zowel je oude als nieuwe adres? Dat maakt het voor ons gemakkelijker om je gegevens erbij te pakken.