Skip to main content

Ik heb twee problemen die mogelijk met elkaar te maken hebben. De kpn service lijn al diverse malen gebeld maar tot een oplossing komt het maar niet. Ik heb de KPN experiabox v8.

Internet: ik heb wel een sterk WiFi signaal op mijn laptop. Maar regelmatig valt kortstondig de internet verbinding weg en komt dan weer terug. Echter dat is vervelend als je bezig bent met een website die daarna niet meer zelf opstart. Ook met ZOOM is het vervelend. Midden in een gesprek val je weg. Het bijzondere is dat deze storing niet gebeurt op mijn ipad en smart telefoon.

TV: regelmatig gaat de TV ontvanger even uit en daarna wordt deze weer opnieuw opgestart, dat duurt al gauw 10 minuten waardoor je het programma niet kunt volgen. Echter in vele gevallen blijft het herstarten hangen bij 95% : “wij zijn er bijna” Dat is irritant wat het gaat niet verder ook niet na  nog eens 10 minuten wachten. Meestal gaat het wel goed na twee of drie keer herstarten.

Ik denk dat beide problemen te maken hebben met elkaar. Graag reactie.

 

Heel herkenbaar! Heb ik ook last van en bij mij is het helaas ook nog niet opgelost.


Dank voor je reactie. Ik zal maar denken: " Gedeelde smart is halve smart".


Hoi @willemmartens, nog van harte welkom hier! Door drukte zijn we op het moment minder snel met reageren dan gewoonlijk onze bedoeling is. 

Lastig dat jouw verbinding het niet goed doet. Ik lees dat je hier zowel bij gebruik van internet als tv last van hebt. Hoe staat het er in de tussentijd voor? Als je er nog last van hebt, vul je voor mij dan ook je forumprofiel in? Dan kijk ik er voor je naar.


Hallo. Dank voor je reactie. Ik toevallig vandaag weer contact gehad met de service desk van Kpn, omdat de problemen zich bleven voordoen. (Zoal ook nu zodat ik nu voor de tweede maal dit antwoord moet intikken. ) Maar er is hoop. Volgens de medewerkster is het probleem de experiabox v8, die dergelijke problemen geeft. Zij stuurt mij een nieuwe Experiabox op die woensdag of donderdag bij mij is. Die kan ik dan proberen. Zij was zeer stellig dat dit de oplossing is. ik hoop het ook.

met vriendelijke groeten

willem martens 


@willemmartens Dat klinkt overwegend positief, dat is fijn. Ik verwacht ook dat het probleem in het modem zit, als ik je verhaal zo lees. Fijn dat het nieuwe modem voor je aangevraagd is door mijn collega van de klantenservice. Mocht je daarna vragen hebben of als je iets opmerkt, laat het dan gerust weten.