Skip to main content

Wek 90% wifi, maar ik kan bv op facebook en internet geen foto's en plaatjes zien

@janhuita Via smartphone of laptop/tablet wel ? Welke browser gebruikt u op welk apparaat ?


We hebben 3 Ipads en daar werkt het dus meestal niet op. (ong 2 weken terug nog wel)


Welke browser gebruikt u ?

 


Afbeeldingen worden niet weergegeven

Laad de webpagina opnieuw

Druk op Control + R of klik op de knop voor opnieuw laden (gebogen pijl) in het adresveld van Safari.

Controleer uw voorkeuren

De optie voor het tonen van afbeeldingen is mogelijk uitgeschakeld. Afbeeldingen op webpagina’s inschakelen

    • Kies ‘Voorkeuren’ in het taakmenu en klik op ‘Weergave’. (Het taakmenu bevindt zich rechtsboven in het Safari-venster en ziet eruit als een tandwiel.)

    • Selecteer ‘Afbeeldingen weergeven wanneer de pagina wordt geopend’.

 


Worden de plaatjes op een bekabeld aangesloten pc of laptop wel geladen? Welke snelheid haalt u bij een speedtest? 


@janhuita Is het nog gelukt met de aanwijzingen hier ?


Hoi @janhuita en welkom hier op ons forum :) 

Wat is op dit moment de stand van zaken, lukt het inmiddels weer om plaatjes e.d. te laden? Ik zie dat de community je goed heeft proberen verder te helpen en hopelijk heeft dit tot een oplossing geleid. Mocht je toch nog problemen ervaren dan horen we dat natuurlijk ook graag!


Nog geen resultaat

 


Nog geen resultaat

 

Dat is natuurlijk jammer!

Heb je de wifi manager ook al eens doorlopen @janhuita? Deze tool kan bij jou thuis de kwaliteit van de wifi in kaart brengen en op basis daarvan de boel optimaliseren. Mocht dat niks opleveren, dan kun je ook altijd even bellen met onze helpdesk op het gratis nummer 0800 0402 (en geef vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Het voordeel is dat er dan direct contact is en dat schakelt bij dit soort problemen net wat makkelijker!


Hoi @janhuita 

heb je de aanwijzingen van @HansaanZet wel opgevolgd, die geeft het goede antwoord.

 

 


Ik krijg morgen een nieuw modem.


Ik krijg morgen een nieuw modem.

Top, hopelijk wordt het daarmee beter @janhuita :) Laat je ons nog even weten of het probleem met het nieuwe modem is verholpen?