Skip to main content

Kan iemand me vertellen hoe je in contact kan komen met kpn? Mijn internet doet het echt slecht, overal in huis. Ik krijg al 5x het idee om de wifi analyzer te doen. Die geeft aan dat er 1e en 2e verdieping geen internet is. Mijn ipad geeft aan dat er verbinding is maar geen internet en dat is ook beneden. De mac ook, de diverse telefoons ook. Wel verbinding geen internet. TV doet het gewoon.

 

Ik kan kpn niet bereiken. 08000402 is onbereikbaar. Gisteren 2 uur in de wacht. Nu ook weer. Heeft iemand een normale nummer maakt niet uit waar ik binnenkom. 

 

Wat een r-bedrijf mbt ondersteuning zeg. 

Voordat mensen komen met versterkende punten en mesh. Dat heb ik allemaal. Mijn modem doet het gewoon niet ggoed. Op 1,5m afstand geeft ie aan. Wel verbinding geen internet. 


Die versterkers heb je ook aangesloten? Welke zijn dat? Werken ze wel? Als je ergens mee verbonden bent wat geen internetverbinding van buitenaf krijgt, kun je die melding krijgen.


De versterkers werken wel. De router doet het gewoonweg niet. Dat geven alle telefoons en ipads en laptops in huis aan. Wel internet en geen verbinding.  

KpN na 2,5 uur te pakken gehad. Hebben meegekeken. En wat is de oplossing, ze hebben hem vanuit KPN gereset. Oplossend? Nee tuurlijk niet. Maar dan mocht ik wel vandaag weer bellen, wordt er een ticket aangemaakt. Maar dat betekent dat ik weer uren in de telefonische rij mag staan. 

 

Wat ze hebben beloofd is een sim met 100gig om in ieder geval deze dagen iets van internet te hebben. Nog niet binnen hoor. Verwacht hem ook niet voor volgende week vrijdag. Mocht hem ook zelf betalen. 

 

Ook zou er een monteur bellen, nog niks gehoord. Verwacht daar ook weinig van. 

 

Het nieuwe dienstverlening. Ik ga er maar een trending issue van maken op twitter. KPN en slechte dienstverlening. 


Hoi @Zouje, welkom op ons forum!
Inmiddels zijn we al weer even verder natuurlijk. Heb je nog een oplossing kunnen vinden voor dit issue?

Als je apparaat wel verbonden is met wifi maar er geen internet doorkomt is dat vaak omdat je verbonden bent met een wifiversterker die geen verbinding heeft met het internet. Er gaat in ieder geval iets mis ergens tussen je apparaat en de experiabox.

We denken altijd graag even met je mee, als je nog steeds problemen hebt, kun je dan toelichten hoe je alles met elkaar aangesloten hebt zitten, wat voor apparatuur je precies gebruikt en hoe de lampjes hierop branden?