Skip to main content

Even een weekje niet op pc( IMac) geweest. Vandaag gemerkt: opeens geen internet meer. De WiFi werkt op iPad en iPhone wel, maar ik krijg het niet opgelost met de wifimanager. 
Wifi heeft het zelf toegekende Ip adres….en kan geen internetverbinding tot stand brengen.

Hoe krijg ik contact met iemand aan de telefoon op afstand? Want de stap voor stap oplossingen leveren niets op.

bvd Maggy

Hier al vanaf vanmiddag geen internet geen tv geen wifi ! De KPN tool zegt geen storingen maar het plaatje wijkcentrale heeft een roid kruis,ik heb geen glasvezel abonnement.

Krijg niemand aan de telefoon maar mijn box 12 doet niets !


Hallo @Maggy14 ,

Je kunt KPN bereiken via 0800-0402. Aangezien je wel internet hebt op andere apparaten is het geen echte storing. Maar morgen vanaf 8.00 is KPN dan voor jou bereikbaar. 


Dankjewel Noordzee. Ik ga morgen proberen, maar toen ik vanmiddag dat nummer  belde kreeg ik uiteindelijk een linkje via sms en werd vervolgens de verbinding verbroken. Helaas kwam ik met die oplossing niet verder. Misschien morgen andere mogelijkheid in dat menu kiezen waardoor ik iemand kan spreken🙏. In elk geval bedankt! 


Ter info:

KPN medewerker gesproken. Zijn advies: van een van de twee super WiFi punten ( die witte ronde wifiversterkers ) stekker uit stopcontact halen. Bleef wel met (gele) etherkabeltje verbonden aan de PC.

En vervolgens kon het WiFi netwerk weer verbinding maken met een IP adres en was mijn internet weer terug ! 
 

De andere WiFi versterker zit gewoon elders in het stopcontact dus daar is niets veranderd.

Probleem opgelost!

Blij met KPN medewerker!