Skip to main content

Goedemorgen, sinds een week hebben we problemen met ons internet. Vorige week kwamen we thuis en bleek de WiFi het niet meer te doen. Ik heb toen het modem meerdere keren gereset en alle WiFiversterkers opnieuw geïnstalleerd maar ik blijf problemen houden. Ik zie het netwerk wel maar met meerdere apparaten kan ik geen verbinding maken. Of ik heb wel verbinding maar toch doet internet het net. Apparaten als slimme lampen, de tv en sonos zijn ook steeds de verbinding kwijt. Op de laptop kreeg ik eerder al een dhcp foutmelding. Ik heb het idee dat het probleem in het modem (box 12) zit. Ik zou niet weten wat we nog kunnen doen om het op te lossen. 

@Veer78  Voor een snelle reactie kun je bellen met de klantenservice 0800-0402 en dan inspreken dat je een storing hebt


Hoi @Veer78, ik zag dat je nog geen contact hebt gehad. Dus ik ben even in jouw verbinding gedoken. Ik zie tot en met de 18e een zeer instabiele verbinding. Tot de 20e nog een enkele verbreking en daarna niet meer. 

Ik ga er van uit dat de verbinding nu weer stabiel is. Zo niet, hoor ik natuurlijk graag van je. 


Even afkloppen maar sinds zondag lijkt alles weer normaal te werken. Kun je ook beoordelen wat de oorzaak van de zeer instabiele verbinding was? 


Dat klinkt goed. Gebeurt het nou weer, trek direct weer aan de bel. 

Ik kan zo niet achterhalen wat het was. Heb ik zo geen inzicht in, maar fijn dat het weer werkt.