Skip to main content

Ik heb overal goed wifi signaal maar hij zegt heel vaak verbonden zonder internet. Dit geeft de tv aan maar ook mobiel.  Van mijn vrouw als mijn eigen. Dan moeten we met de apparaten opnieuw verbinding maken met de wifi en dan doet hij het weer even. Heel irritant. Van alles al geprobeerd tot aan het resetten van de experiabox . Zonder enig resultaat. Kan iemand mij hier mee helpen. Want word er echt moe van. 

Admin: een nieuw topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Heeft u versterkers? Accespoints? Repeaters? Welke Experiabox heeft u? 


Ik heb de experia box v10 


Hallo @Sander86jansen, welkom op het KPN forum. Goed dat je hier om hulp vraagt voor internetverbindingsproblemen. 

Als ik het goed begrijp heb je wel een goed wifi-signaal, maar je kunt op meerdere apparaten niet internetten. Een reset van het modem helpt niet. Dat is erg zuur! Je kunt dan ook het beste onze wifi-tool gebruiken: De KPN Wifi Manager.  

Heb je hulp nodig je wifi-verbinding te verbeteren?
Wij helpen je met de KPN Wifi Manager! Deze online tool is speciaal ontwikkeld voor onze klanten. Je maakt eenvoudig samen met de Wifi Manager een analyse van je huis, je geeft aan welke kamers een slecht signaal ontvangen en de tool doet de rest. Zo past hij automatisch de instellingen van je modem aan, je krijgt praktische adviezen, ondersteuning van een monteur en/of eventueel wifi versterkers om een extra boost aan je wifi te geven.
Om te bepalen wat jouw huis nodig heeft voor een stabieler en sneller wifi-netwerk, gebruik snel de: Wifi Manager. 

Meer weten?
In dit artikel: Oplossingen voor trage en wegvallende wifi vind je meer technische informatie over wifi. 

Laat je ons weten wat de uitkomst is van de Wifi Manager? :) 

 


Ik heb dit gedaan maar hiermee verhelp ik niet mijn probleem. Hij kijkt alleen naar mijn wifi sterkte. Maar dat is mijn probleem niet. Mijn wifif sterkte is goed in huis. Het probleem is dat hij zegt dat ik verbonden ben maar geen internet heb.


Hi @Sander86jansen, akelig probleem dus. Wat heb je op je modem (V10) allemaal aangesloten? Op de achterkant kun je eens kijken of en welke kabeltjes waarnaartoe gaan, en/of heb je een draadloze wifi repeater geïnstalleerd? 


Pfff word er gek van. Hier ook perfecte wifi maar internet valt op gekste tijden uit. Continu 3 streepjes maar geen internet. Tv doet het wel. 


Idem. Eindeloos de wifimanager doorlopen. Uitkomst is dat ik een sterk signaal heb. Ook al tig keer gereset. Wanhopig gebeld naar KPN waar beloofd werd dat het uitgezocht zou worden en ik terug gebeld zou worden. Niets. Boos gebeld. Zelfde belofte (u mag mijn naam noteren hoor, ik ga het voor u regelen) en zelfde reaktie: niets meer gehoord.  Morgen nog 1 boos belletje. Levert dat niets op dan gaan we naar de concurrent..


Nieuw modem,meestel opgelost. 


Ik heb dus een nieuwe modem gekregen van KPN. Daar mee is de ellende pas goed begonnen…