Skip to main content

Ik heb sinds vandaag glasvezel, het probleem is dat deze aansluiting aan de andere kant van de kamer is gemonteerd en mijn oude aansluiting van KPN via mijn telefoon aansluiting weer aan de andere kant van de kamer ! Mijn vraag nu moet ik mijn Experiabox verplaatsen naar de andere kant van de kamer en heb ik een andere korte u/utp kabel nodig voor mijn Experiabox naar mijn tv kastje merk Arres VIP2952 V2

Mijn vraag, welke kabel heb ik hiervoor nodig ? En kan ik die eventueel gratis van KPN krijgen ?

Gewoon een normale utp kabel, cat 5e of 6. Een KPN medewerker kan er wel 1 van 5 meter opsturen denk ik. Is 5 meter genoeg?


Bedankt voor uw snelle reactie, graag utp kabel cat 6  van 1 meter lang !

 

Het opsturen gaat dat via u ? Of moet ik nog wat doen ?


To set up your new fiber connection, you'll need a short Cat5e or Cat6 Ethernet cable to connect your Experiabox to your TV cabinet. Measure the distance between these two points to determine the exact length of the cable required. Although KPN typically does not provide free Ethernet cables, you can contact their customer service to inquire about any available options or promotional deals. You generally do not need to move your Experiabox unless you wish to optimize the placement for better Wi-Fi coverage. Ensure your Experiabox is correctly connected to the fiber network and use the Ethernet cable to link it to your TV cabinet or other devices as needed.


Hi @Marpet, welkom hier. 

Bedankt voor uw snelle reactie, graag utp kabel cat 6  van 1 meter lang !

 

Het opsturen gaat dat via u ? Of moet ik nog wat doen ?

Je kunt in dit geval contact opnemen met onze telefonische klantenservice om een collega te spreken die met jou mee kan denken. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.


Reageer