Skip to main content
Beantwoord

Welke kabels heb ik nodig voor het aansluitpunt?

• January 4, 2024
  • 2 reacties
  • 131 keer bekeken

Ik heb 2 mogelijke aansluitingen, welke kabels moet ik aansluiten aan het aansluitdoosje?

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @6421,

Beide zijn niet de juiste kabels om op aan te sluiten. Dit zijn data kabels. Als u glasvezel heeft bent u op zoek naar een FTU en wanneer u koper heeft zult u op zoek moeten naar een ISRA. Google even deze namen voor de afbeeldingen.

Mocht je er via een zoektocht meet Google nog niet uit zijn gekomen, dan wijs ik je ook graag even op onze pagina met informatie over het KPN aansluitpunt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • January 4, 2024

Beide zijn niet de juiste kabels om op aan te sluiten. Dit zijn data kabels. Als u glasvezel heeft bent u op zoek naar een FTU en wanneer u koper heeft zult u op zoek moeten naar een ISRA. Google even deze namen voor de afbeeldingen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 6, 2024

Hi @6421,

Mocht je er via een zoektocht meet Google nog niet uit zijn gekomen, dan wijs ik je ook graag even op onze pagina met informatie over het KPN aansluitpunt!