Skip to main content

Goedendag, vraag mbt het glasvezelkastje. Welk lampje moet branden om te zien of glasvezel werkt?  Die onderste lampjes die groen/geel branden knipperen in het echt

 

Die kap zit niet goed volgens mij. Hij moet er verder opgeschoven worden. Het kan zo nooit goed werken lijkt me. 

Bent u nieuwe klant? Laat dan gewoon een monteur komen...


Er is zo te zien een verbinding. De onderste kap is puur ter afscherming. Het komt wel vaker voor dat die wat los zit.


Geen nieuwe klant van KPN. De kap zit ondertussen weer goed was inderdaad los geschoven. Maandagavond komt er een monteur langs, omdat het internet hier niet werkt. Maar aan de telefoon vroegen ze een paar keer brand het lampje van de glasvezel wel. Ik heb dus geen idee, omdat er geen glas bij staat, daarom mijn vraag welk lampje moet daar voor branden


Hallo @MadelontH 

 

Het glas lampje is de 2de van boven:

ICOON

LED-ACTIVITEIT

OMSCHRIJVING

AanUit

 

Aan

Uit

 

Het glasvezelmodem is ingeschakeld

Het glasvezelmodem staat uit of de stroom is niet aangesloten

communicatie

 

Aan

Uit

 

Het signaal op het glasvezelmodem is actief

Het signaal op het glasvezelmodem is niet actief

 


Dank voor de reacties dan werkt het glasvezelverbinding dus wel. Dan wacht ik rustig af tot de monteur maandagavond komt.


Goedemorgen @MadelontH en welkom hier op ons forum :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier je vraag stelt. Ik neem aan dat de monteur inmiddels is geweest en ben benieuwd of deze het probleem voor je heeft weten op te lossen!


Goedemorgen @JanZ_ de monteur is inderdaad geweest. Ik heb een nieuwe model FTU kastje gekregen en er was blijkbaar iets verkeerds gegaan met het omzetten naar mn nieuwe abonnement. Alles werkt nu weer gelukkig


Goedemorgen @JanZ_ de monteur is inderdaad geweest. Ik heb een nieuwe model FTU kastje gekregen en er was blijkbaar iets verkeerds gegaan met het omzetten naar mn nieuwe abonnement. Alles werkt nu weer gelukkig

Heel erg fijn om te lezen @MadelontH en bedankt ook dat je dit nog even hebt laten weten, wordt gewaardeerd!