Hallo Beste forumleden,
Op 24/4 kreeg ik een mailtje over een KPN-TV storing.
Heb ook behoorlijk lang last gehad van die storing, het vervelende voor de klant is, dat je achteraf een mail krijgt, maar tijdens de storing zelf, is KPN nauwelijks bereikbaar en ben je zelf aan het zoeken of het aan je thuissituatie ligt of dat bv het Android kastje stuk is gegaan, of eoa oorzaak.
De communicatie naar de klant zou beter moeten naar mijn idee, zeker als de storing meerdere uren duurt. In mijn (ons??) geval hadden we wel internet, en hoe makkelijk zou het gekund hebben om een algemeen mail naar de klanten te sturen, met de boodschap wat voor storing het is, en waar de storing optrad. bv zit de storing in de servers locatie/gebouw, dan kun je afwachten tot bv de server vervangen is, o.i.d.
Wij zaten in het ongewisse.
Ben benieuwd hoe andere klanten deze storing ervaren hebben.
Bedankt voor feedback en mvg,
Geros
Beantwoord
Welke storing had KPN rond 19 en 20 april?
Beste antwoord door Noordzee
Hallo
Voor de volgende keer: via deze pagina kun je meer informatie terugvinden over een storing:
https://www.kpn.com/service/storingen.htm
Regelmatig is een storing maar in een beperkt gebied. Bij landelijke storingen komt er vaak ook een bericht op dit forum.
Het zou kunnen zijn dat je deze storing bedoelt:
Tot slot kom je mogelijk in aanmerking voor een vergoeding. Check dat hier:
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.