Skip to main content

Goedenavond KPN,

 

Wat ik zo vreemd vind is dat nieuwe klanten kortingen of een welkomstcadeau krijgt, wat heel fijn is hoor, maar loyale klanten worden niet getrakteerd op iets.

Ik zou zelf enorm gebaat zijn bij een wifiversterker als leuke presentje als loyale klant.

of moet ik je dan eerst je abonnent opzeggen en dan weer opnieuw afsluiten?

graag advies hierover, alvast enorm bedankt.

 

Nieuwe klanten krijgen inderdaad een welkomstcadeau.  Heeft u ook ooit gehad. Via de Wifimanager kunt u tegen een zeer aantrekkelijke prijs de wifi versterkers kopen. Het is onbetaalbaar om iedere klant de wifi versterkers te geven. De prijzen zouden dan omhoog gaan.  U heeft misschien voor veel geld appartuur in huis die wifi nodig hebben.  Geef dan ook wat geld uit aan de appartuur die dat aan moet sturen. Nieuwe klant bent u als u zes maanden geen klant bent geweest. 


Beste Joep,

je beredenering is niet juist, je kan klant worden voor 1 jaar, welkomcadeau in ontvangst nemen, en dan naar een andere provider gaan voor ook een jaar, daarna weer terug gaan naar kpn en jawel weer een welkomstcadeau in ontvangst nemen. de prijzen gaan dan niet omhoog, maar het is een beleid dat dit niet toestaat dat is meer een correct antwoord.  ik ben 15 jaar klant! kan KPN dan niet de moeite nemen om loyale klanten te compenseren met iets?

en nee een wifiversterker via KPN wifimanager kopen is niet aantrekkelijk (of zoals jij zegt zeer aantrekkelijk) de prijzen zijn niet marktconform.

 

ik verwacht meer van KPN na 15 jaar loyaliteit dan jou geschreven antwoord.


Als u het goedkoopste uit wil zijn dan is ieder jaar overstappen de beste optie. Het aantal overstappers is niet zo groot vandaar dat er iets weg gegeven kan worden. Bestaande klanten krijgen het hele jaar leuke kleinere kadootjes zoals gratis films etc. U krijgt daar regelmatig mail over. Kpn is geen prijsvechter. Overigens wordt er op het forum niets met prijzen en abonnementen gedaan. U kunt het proberen via de klantenservice 0800-0402.  Soms is daar wel iets te "regelen".


Ik schat 3 miljoen klanten. Als je die elk jaar (of nog vaker?) een mooi kado wil geven mag u uitrekenen hoeveel dat totaal kost. Denkt u dat dat uit kan in een concurrerende markt met lage marges en enorme investeringen? De gevolgen worden dan duurdere abonnementen.

Ik rij al 11 jaar dezelfde auto. Wat denkt u? Geen enkel jaarlijks kado van die fabrikant. Het is een schande.

 


Hallo @Mike_79 , KPN diot maandelijks iets leuks voor trouwe klanten, de mail goed in de gaten houden.

KPN heeft eind vorig jaar het pluspakket gratis gemaakt voor klanten, in december gratis tegoed op de mobiel bijgeschreven en verder iedere maand leuke acties, voor elk wat wils. Dus je kunt niet zeggen dat KPN niets doen voor bestaande klanten.

De prijzen van dd wifi2-versterkers  zijn zeker marktconform als het via de wifimanager gaat, €39,95 is dan een zeer betaalbare prijs voor zo’n produkt.

Laat hier maar een vergelijkbaar product zien voor minder.