Skip to main content

Mijn internet en tv gaat aanstaande 9 november in, ik ben via pricewise overgestapt en heb toen voor de 6 maanden korting gekozen. Echter is er nu een leuke actie met een gratis Nokia tablet. Kpn zegt echter het niet te kunnen wijzigen als je via een extern partij een abo hebt afgesloten. Dit vind ik heel jammer van kpn omdat het een kleine moeite is dit te wijzigen, ik ga tenslotte meer betalen en wil graag die tablet hebben.

Als je rechtstreeks bij KPN afsluit kan dat ook niet meer gewijzigd worden. Het kan gewoon helemaal niet. De gemaakte keuze is definitief.

Je kunt alleen je abonnement annuleren en opnieuw afsluiten. Dan kun je opnieuw kiezen. Maar dan zal 9 november aansluiten niet meer lukken.


Volgens de medewerker kon dat wel via hem, dan moest hij het voor mij annuleren en kon hij het opnieuw aanvragen. Echter duurt overstap dan langer en mis ik ook nog eens 75€ van pricewise. Ik vind het gewoon belachelijk dat er zo moeilijk erover word gedaan, ben tenslotte een nieuwe klant en het abonnement is nog niet ingegaan. Beide partijen bieden de 6 maanden korting aan of een tablet.


U heeft denk ik een mooie korting plus extra korting via Pricewice. Dat laatste krijg je weer niet als je zelf via KPN een abbbonement afsluit. Het is normaal korting of cadeau en nu heeft u dubbel korting.


Ja maar als ik het nu zou aanvragen dan heb ik ook korting en cadeau. Namelijk 75€ retour via pricewise en een gratis nokia tablet die meer waard is dan de de 6maanden korting bij elkaar. Hoop dat kpn hier nog iets aan kan doen.


Gaat niet gebeuren. Heel bot gezegd, maar zo is het nu eenmaal wel.


Best raar toch? het is namelijk een kleine moeite. Maandbedrag wijzigen korting weghalen en een tablet opsturen. Die actie kwam net nadat ik me had aangemeld. en dat maakt het zuur.


Ik heb zelf even zitten testen via de site. Dit is wat ik zie. Korting, of wifi punten of een tablet 

 

Het enige wat KPN niet handig communiceert is de wifi voor het hele huis. Als je namelijk voor de wifi punten kiest, ga je volgens KPN je huis voldoende dekking geven. Als je voor korting of een tablet kiest, is de kans groot dat wifi niet heel je huis dekt met het standaard modem dat zij leveren.


Die korting krijg je sowieso op de rekening terug. Dus heb je 3 opties tussen 6 maanden korting wifi punten of de tablet.

 


Misschien begrijpen wij elkaar verkeerd. Omdat u via Pricewice een abbbonement afsluit, krijgt u een leuke korting die klanten die rechtstreeks via KPN een abonnement afsluiten niet krijgen.

Daarnaast (buiten die extra korting) kunt u kiezen op een tijdelijke prijsverlaging van het abonnement, twee wifipunten of een tablet.

 

Optie 1: korting via Pricewice plus korting.

Optie 2: korting via Pricewice plus wifipunten.

Optie 3: korting via Pricewice plus tablet.

 

U heeft nu toch optie 1 afgesloten? Het is niet korting, plus korting en nog eens een tablet erbij.


Best raar toch? het is namelijk een kleine moeite. Maandbedrag wijzigen korting weghalen en een tablet opsturen. Die actie kwam net nadat ik me had aangemeld. en dat maakt het zuur.


Het wijzigen wordt ook niet gedaan bij klanten die zich rechtstreeks via de KPN website aanmelden (bij elke actie die ik gezien heb staat dat vermeld), zie de actievoorwaarden die je kan vinden via een link onderaan de bestelpagina:

 

Actievoorwaarden Nokia T20 Tablet

Het actieaanbod is van toepassing op de afname van Internet (en TV) van KPN door een consument.

  • De actie loopt van maandag 18 oktober 2021 tot en met zondag 7 november 2021
  • Controleer de beschikbaarheid van het actieproduct door middel van de postcodecheck op kpn.com
  • Het actieaanbod geldt uitsluitend voor klanten die zich abonneren op een nieuwe Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met interactieve TV, die de afgelopen 6 maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen. Het is na het bevestigen van je bestelling niet meer mogelijk om jouw keuze voor het actieaanbod te wijzigen (in het actieaanbod maak je een keuze tussen een Nokia T20 Tablet of 2 SuperWifi punten cadeau t.w.v. 199,- of 6 maanden Internet & TV voor € 35,- per maand).
  • Voor deze actie geldt op = op. Het aantal beschikbare Nokia T20 Tablets is beperkt. Wanneer deze niet meer leverbaar zijn, zal het actieaanbod komen te vervallen.
  • Actieaanbod is alleen geldig i.c.m. een abonnement met een looptijd van 12 maanden.
  • Indien je het abonnement binnen de bedenktijd annuleert, vervalt jouw recht op het welkomstcadeau en dien het apparaat, onbeschadigd en in originele verpakking te retourneren aan KPN. In geval van schade of defect aan het apparaat, behoudt KPN het recht om de kosten voor het repareren ervan achteraf bij je in rekening te brengen.
  • Het actieaanbod is niet geldig in combinatie met andere acties.
  • Wanneer je gebruikmaakt van het actieaanbod vervallen alle eerdere, nog lopende, acties en kortingen.
  • Het cadeau wordt na de activatie van je abonnement naar je toe gestuurd. Zodra het cadeau naar je verzonden is, ontvang je een Track & Trace code van ons, waarop je de status van de levering kunt controleren.
  • KPN stuurt het garantiebewijs bij levering mee. Voor klachten met betrekking tot je welkomstcadeau dien je je te melden bij Nokia.
  • De feitelijke uitgifte van de Nokia T20 Tablet zal worden verricht door Sidekix B.V. in opdracht van KPN. Voor de uitgifte van het welkomstcadeau is het dan ook noodzakelijk dat Sidekix B.V. persoonsgegevens zal verwerken in overeenstemming met het toepasselijke privacy statement van Sidekix B.V (https://sidekix.nl/privacybeleid/).
  • Door deelname aan de actie verklaart de deelnemer in te stemmen met deze actievoorwaarden.
  • KPN behoudt zich het recht voor om deze actie te wijzigen of te beëindigen als daar aanleiding toe mocht ontstaan.
  • De actie is alleen geldig voor deelnemers vanaf 18 jaar.

Toen ik via pricewise abonnement afsloot was die tablet actie er nog niet dus koos ik voor de 6 maanden korting. Nu wil ik die 6 maanden korting weg hebben en in plaats daarvan de tablet hebben. ik weet dat er maar 1 optie mogelijk is, dat wil ik dus wijzigen.


Volgens de medewerker van de klantenservice kon dit wel gewijzigd worden maar moest ik mijn bestelling annuleren en weer een nieuwe aanvragen. Dat vind ik dus raar. want het wijzigen is een mindere rompslomp.


Best raar toch? 

Nee, dat is helemaal niet raar. Een 1maal gemaakte keuze is definitief. Staat volgens mij ook in de actievoorwaarden. Zoiets in die richting in ieder geval.

 


Met die korting van Pricewice en de korting die je van KPN krijgt, kan je ook een hele leuke tablet kopen in de winkel van een ander merk.


Best raar toch? 

Nee, dat is helemaal niet raar. Een 1maal gemaakte keuze is definitief. Staat volgens mij ook in de actievoorwaarden. Zoiets in die richting in ieder geval.

 

Mijn abo is nog niet ingegaan, en daarnaast kan je wel husselen nadat je abo is ingegaan. ze kunnen het ook makkelijker voor de nieuwe klant. Kleine moeite goeie service. Maar ja blijkbaar is dat teveel gevraagd. dan maar bestelling annuleren en weer nieuwe aanvragen. 


Toen ik via pricewise abonnement afsloot was die tablet actie er nog niet dus koos ik voor de 6 maanden korting. Nu wil ik die 6 maanden korting weg hebben en in plaats daarvan de tablet hebben. ik weet dat er maar 1 optie mogelijk is, dat wil ik dus wijzigen.

 

En dat kan dus niet volgens die voorwaarden, het heet ook niet voor niets voorwaarden.

De reden zal waarschijnlijk zijn dat klanten anders continue willen wijzigen en een ander kado willen als er weer een nieuwe actie is.

Waarschijnlijk geeft het ook minder administratieve rompslomp en kans op fouten dan annuleren opnieuw aanvragen.


Wijzigen als je abo al in is gegaan begrijp ik, daarnaast wil ik geen ander cadeau ik bied aan meer te gaan betalen. Dus is het een kwestie van maandbedrag wijzigen. Wat continue gebeurd door dat husselen optie van kpn.


Best raar toch? 

Nee, dat is helemaal niet raar. Een 1maal gemaakte keuze is definitief. Staat volgens mij ook in de actievoorwaarden. Zoiets in die richting in ieder geval.

 

Mijn abo is nog niet ingegaan

Dat maakt ook niet uit. Je maakt de keuze bij het aanvragen van het abonnement. Wat daarna komt is dan niet meer van toepassing voor je. Daar heb je geen recht op. 

Als je vandaag een brood koopt bij de bakker met 10 % korting en de bakker maakt er morgen 25 % van, dan kan je ook niet terug gaan en zeggen: ik wil 25%. Tenzij je misschien het brood terug geeft en opnieuw koopt. Maar ja ... dat wilt u niet.


Ik bied aan meer te gaan betalen.

Wat je nu niet  aan MEERPRIJS betaald bij KPN kan je dan mooi bijleggen bij de aanschaf van een tablet.