Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb een jaar geleden Oxxio afgesloten nu is dat blijkbaar overgegaan op KPN, maar dit betekend dat ik niet de mogelijkheid heb om mijn Oxxio zelf op te zeggen en bij KPN aan te sluiten waardoor ik een welkoms kado misloop. Dus nu zou het voor mij voordelig zijn om heel Oxxio/KPN op de zeggen en weg te gaan dan dat ik op de een of andere manier mijn abonnement zelf omzet en het kado krijg klopt dat?

 

Mijn gedachte van mogelijkheden was als volgt;

Optie 1 blijven en niks krijgen

Optie 2 weggaan en elders een aanbieding pakken

Optie 3 is het mogelijk via Oxxio account mijn abonnement zelf op te zeggen en me bij KPN aan t sluiten de deuren welkoms voordelen te pakken of kom ik daar dan niet voor in aanraking omdat ik al een KPN account heb via het Oxxio overgaan in KPN,

 

Kunt u mij advies bieden, lijkt vreemd dat de meest onvoordelige keuze is om te blijven of klopt dat?

 

Met vriendelijke groetjes

Barbara

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

 

waarschijnlijk blijft de prijs hetzelfde als nu.Ik neem aan dat oxxio goedkoper is dus dan heeft u daarin waarschijnlijk wel voordelen boven '’echte'’ kpn klanten.

 


Optie 1 en 3 vallen sowieso af. Inmiddels zijn de Oxxio abonnementen namelijk feitelijk KPN abonnement geworden.

Optie 2 leidt inderdaad tot een welkomstcadeau bij een andere provider dan kpn naar keuze.

Jij bent niet overgestapt. Maar je bent overgedaan door je provider. Inclusief je abonnement wat volgens mij op de factuur nu vermeld zal staan zal Oxxio KPN o.i.d. (Oxx KPN ?)

Net als de oude Telfort abonnementen. Die zijn nu TFT KPN.


Hoihoi

 

Oke bedankt, dan kijk ik wel wanneer er binnenkort een voordelige actie is ergens en ga ik gewoon switchen 🙂 bedankt voor de informatie


Welkom bij KPN zo werkt dat meer gaan betalen voor minder Had ik ook toen Telfort verdween.Overstappen naar Ziggo ofzo .