Skip to main content

Goedenavond, ik heb pas een abonnement afgesloten voor kpn glasvezel internet en tv. Hierbij zou ik een tablet Nokia t20 krijgen , nog niet ontvangen. Ik wil deze graag wijzigen in de x box die jullie nu aan bieden. Als ik de tablet nog wel binnen krijg kan ik deze retour sturen? Lijkt me dat het gewoon even een wijziging in kado is . Had hier ook over gebeld en desnoods moest het abonnement beëindigd worden en opnieuw opgestart, als het niet anders kan dan zou dat moeten. Ik hoor graag van u, 

Gr kirsten van Booren 


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Helaas @Kirstenanouk , maar het is na het bevestigen van je bestelling niet meer mogelijk om jouw keuze voor het actieaanbod te wijzigen. Dat is een standaard regel in de actievoorwaarden.

Als je nog in de bedenkperiode van 14 dagen zit kan je het abonnement nog annuleren. Maar de afhandeling daarvan kost tijd en voordat je weer opnieuw kunt bestellen is de actieperiode (tot 29 november) van de xbox al weer voorbij vermoed ik.


Jammer ! Lijkt mij dat een kado in een doos omwisselen niet zo moeilijk is. Ik kan het dus nog

annuleren , ik zal het bekijken. 
gr


Helaas @Kirstenanouk , maar het is na het bevestigen van je bestelling niet meer mogelijk om jouw keuze voor het actieaanbod te wijzigen. Dat is een standaard regel in de actievoorwaarden.

Als je nog in de bedenkperiode van 14 dagen zit kan je het abonnement nog annuleren. Maar de afhandeling daarvan kost tijd en voordat je weer opnieuw kunt bestellen is de actieperiode (tot 29 november) van de xbox al weer voorbij vermoed ik.


Hoi @Kirstenanouk, welkom op het forum!

Bovenstaande reactie van RBxx klopt helemaal. Het is niet mogelijk om het welkomstcadeau te wisselen. Je zou denken dat dat inderdaad niet zo ingewikkeld zou moeten zijn, maar als we dit voor jou gaan doen dan moeten we dat voor alle klanten die willen wisselen doen. Daar is geen beginnen aan, aangezien de welkomstcadeaus best vaak wisselen.

Wellicht dat er inderdaad nog wat mogelijk is door je bestelling te annuleren en een nieuwe bestelling in te leggen. Daarvoor kun je het beste bellen met de afdeling Opzeggingen via 0800 0402 (gratis). Op werkdagen tussen 8.00 - 20.00 uur bereikbaar, op zaterdag tussen 8.00 - 17.00 uur en op zon- en feestdagen gesloten.


Jammer ! Lijkt mij dat een kado in een doos omwisselen niet zo moeilijk is.

En dan blijft KPN met die Nokia zitten. Wat moeten ze daar mee doen dan? In de kliko gooien?