Skip to main content

Vandaag mijn welkomstcadeau per post.nl ontvangen. Zou een Microsoft Surface Go 2 moeten zijn. Toen ik het pakket opende zat er tot mijn verbazing een Google nest hub en Google nest audio in. In dezelfde pakket zat dan wel weer een envelop met de productgarantie van de Microsoft Surface Go2. Is er een mogelijkheid dat ik het bij een kpn winkel in de buurt kan omwisselen? 

 

Welkom op het forum @QuincyM! Dat is wel erg vreemd. Zoals ik het op de foto zie heb je de producten nog in de verpakking gelaten. Ik zou je willen vragen dit zo te laten. Daarnaast ben ik bang dat we dit niet in een winkel kunnen oplossen voor je. Wel kan ik als het goed is hier de juiste dingen in gang zetten om het alsnog in orde te maken. Zou je voor mij je profiel kunnen invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kan ik hier zien hoe alles in de systemen staat en je op de hoogte houden van de voortgang. 


Goedemorgen,

Bedankt voor je reactie, mijn profiel heb ik inmiddels aangevuld.

Ik heb gisteren telefonisch contact opgenomen via 0886237006. Dit nummer had ik elders gevonden in dit forum.

De mevrouw aan de telefoon kon mij vertellen, dat ik het product dien te retourneren naar antwoordnummer 10090 Uden. Gisteren rond 12 heb ik het pakket geretourneerd  via een post.nl afgiftepunt. 

Mvg,

Quincy 


@QuincyM heb je alleen de instructie gekregen deze op te sturen of is daarbij ook aangegeven dat er een Microsoft Surface Go 2 opgestuurd zou worden? 


Hoi Bram,

In de geretourneerde pakket diende ik ook op een bijgesloten papier met mijn contactgegevens gegevens, telefoonnummer en reden van retour aan te geven. Er is zover ik mij kan herinneren niet verteld dat er een Microsoft Surface Go2 zou worden opgestuurd.

Als reden had ik aangegeven dat ik i.p.v. een Microsoft Surface Go2 een Google nest hub had ontvangen. Dit zou afdoende zijn volgens de mevrouw aan de telefoon. Ik zou bij ontvangst van het pakket nog een telefoontje krijgen. Niet gebeurd dus.

Gisteren toen ontving ik per email nog een rma nummer. Maar het pakket was al woensdag verzonden dus die kon ik niet bijsluiten. Sterker nog het pakket was donderdag om 08.14u bezorgd volgens de post.nl app. 


@QuincyM zou je in dat geval alleen nog in je profiel of via privébericht het Track & Trace nummer willen sturen dat je hebt gekregen? Dan ga ik navraag voor je doen om te zien waar jouw Surface Go 2 is gebleven en hoe we die zo snel aan je kunnen leveren. 


@QuincyM je verzonden pakket is ondertussen ontvangen. Je krijgt binnen enkele dagen een Track & Trace code waarmee je de Surface Go 2 kan volgen tot het moment dat je deze in handen hebt. Omdat ik deze bevestiging heb gekregen ga ik het topic voor je sluiten. Mocht het toch zo zijn dat je binnen afzienbare tijd geen Track & Trace hebt ontvangen, of als er onverhoopt toch nog iets is en je komt er via 088-6237006 niet uit kan je dat altijd hier laten weten en help ik je gelijk verder. Dat gezegd hebbende alvast veel plezier met je Microsoft Surface Go 2!


Ik heb het welkomstcadeau gisteren ontvangen. Bedankt voor de ondersteuning! Ik ben naar tevredenheid geholpen. 


Super om te horen! Veel plezier met het welkomscadeau. :relaxed: