Skip to main content

Goedenavond,

Zojuist heb ik een abonnement afgesloten voor Internet & TV. Hierbij heb ik gekozen voor een Sonos One zwart en krijg nu een mail dat ik een Sony WH-1000XM3 Noise Cancelling hoofdtelefoon zwart krijg. Nu kan het zo zijn dat er iets verkeerd is gegaan bij mijn selectie, maar kunnen jullie dit nog voor mij wijzigen?

Ik heb overigens Internet & TV afgesloten voor een nieuwe woning in het nieuwe jaar. Dien ik voor levering van de KPN Box 12, afstandsbediening, TV ontvanger en cadeau mijn oude adres op te geven?

 

Alvast bedankt voor het antwoord!

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Het installatie pakket word gewoon naar uw nieuwe adres gestuurd. U zult er voor moeten zorgen dat u daar bent op het moment dat de bezorger voor de deur staat. Volgens mij kan het niet naar een ander adres gestuurd worden.


Dat is niet slim van mij dan, want ik heb mijn datum van start abonnement ingesteld op de dag dat ik de sleutel krijg. Op de site staat dat er 3 dagen van te voren wordt geleverd. Hopelijk kan iemand mij helpen met twee wijzigingen doorvoeren.

  1. Wijziging cadeau.
  2. Wijziging ingang abonnement naar een week later verplaatsen.

Als de bezorger 2 x aan de deur geweest is, dan komt het pakket op een PostNL punt terecht en kun je het nog 7 dagen ophalen. Althans, zoiets heb ik hier op het forum wel eens begrepen. 


Hoi @Dennisvt, welkom op het forum! Oei, als je voor een Sonos One zwart gekozen hebt lijkt het me niet helemaal de bedoeling dat je een Sony WH-1000XM3 krijgt. Ik kan de ingangsdatum van je pakket verplaatsen naar een week later. Zou je je contactgegevens nog toe kunnen voegen aan je profiel? Graag een seintje wanneer dit gebeurd is, dan help ik je graag verder!


U heeft tenminste nog een cadeau gekregen, ik wacht er nog steeds op. 


Waar wacht u op en wanneer is u abbonement ingegaan?


Ik wacht op de Google Nest Audio en Google Nest Hub 2 en het abbonement is ingegaan op 12 november en afgesloten op 7 oktober 2021. Het staat ook vermeld op mijn contract


Volgens mij wordt het pakket na twee weken na startdatum verstuurd.


Mijn abbonement is afgesloten op 7 oktober en ingegaan op 12 november, Het zou gaan om de google nest hub en de google nest audio


Goedemiddag 

Ik heb 2 weken geleden en nieuw abbonoment bij jullie afgesloten internet en tv . en daar kreeg ik een tablet bij . wanneer kan ik die ontvangen

 

Mvg kelly