Skip to main content

L.S.

Stap ik over van Telfort naar KPN krijg ik als dank onderstaande mail. Ik voel me nu echt 'welkom' of is het meer 'genaaid'.

Vriendelijke groet,

Rob Kuntz  postcode]

 

 

profile_mask2.png

KPN <noreply@kpn.com>

Bijlagen14:10 (21 uur geleden)

 

aan mij

 

Uw voordelen zijn stopgezet

 
 
 
 

 

Geachte heer Kuntz,

 

 

Helaas voldoet uw abonnement niet meer aan de voorwaarden voor het krijgen van voordelen. Hieronder leest u waarom uw voordelen zijn vervallen en wat dit voor u betekent.

 

 

Opzegging of verhuizing
U hebt een wijziging doorgegeven, bijvoorbeeld een annulering, opzegging of een verhuizing van uw Telfort abonnement. Daardoor is er niet langer een combinatie van een Telfort en KPN product op uw adres aangemeld. Uw voordelen zijn daarom komen te vervallen. Alle voorwaarden voor het krijgen van deze voordelen vindt u via onderstaande link.

> Voorwaarden voordelen

 

 
 
 
 

 

Uw € 5,00 korting vervalt
Omdat u geen Telfort en KPN meer op hetzelfde adres actief hebt, vervalt uw korting van € 5,00 op uw mobiele abonnement van KPN.

 

 
 
 

 

U krijgt niet meer dubbel zoveel MB's en minuten
Omdat u geen Telfort en KPN meer op hetzelfde adres actief hebt, ontvangt u niet langer dubbel zoveel MB's en minuten op uw KPN abonnement.

 

 

 

Hebt u nog vragen?
Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

> Vind uw antwoord

 

 

Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer

Directeur Klantenservice

 

 

*admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en deze toegevoegd aan je profiel

Hallo @RWMKuntz,
Vervelend om te horen. Ik begrijp dat u uw telfort abonnement heeft overgezet naar een aanvraag voor een vast abonnement via KPN? Het klopt in dit geval dat u deze mail heeft gekregen. Dit heeft te maken dat het systeem geen onderscheid kan maken in een overstap van een provider. Wanneer is de opleverdatum van uw nieuwe pakket? Want dan komen deze voordelen gewoon weer op actief te staan zodra u mobiel en vast van KPN blijft combineren. 
Neemt niet weg dat dit hinderlijk is en ik hoop dat de moderators iets beter nieuws voor je hebben. 


Hoi @RWMKuntz ,

Het klopt dat je nog steeds in aanmerking komt voor een korting als je zowel mobiel hebt bij KPN en internet bij KPN of Telfort. Je moet je daar wel zelf voor aanmelden. 
 

Op deze pagina kun je je aanmelden voor de Telfort Compleet korting.

Dan ga ik er wel vanuit dat je nu TV en Internet nog afneemt van Telfort. Want als je dat niet opgezegd hebt bij Telfort, dan blijft het de komende maanden nog van Telfort. 
In dat geval kun je jouw Telfort producten nu nog niet koppelen in Mijn KPN. 


 

Heb je helemaal niets meer van Telfort en is alles dus nu nieuw afgesloten bij KPN?:

Dan kun je inderdaad in Mijn KPN (inloggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen. 

https://account.kpn.com/#/authorize?response_type=code&redirect_uri=https:%2F%2Fmijn.kpn.com%2F%23%2Foverzicht&scope=openid&client_id=selfcare-web-authorization-code&state=5e8e66cb-bd35-44d8-a80b-0afab8e8254b

Maar dan ben je er nog niet. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of waarschijnlijk KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm


Gelukt. Bedankt, Rob


Graag gedaan:thumbsup_tone2:


Goedemorgen @RWMKuntz, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik zie dat de heren het hierboven al goed uitgelegd hebben. Omdat je overstapt ziet het systeem dat je geen voordelen meer kan ontvangen. Het nieuwe abonnement wordt niet automatisch herkend en aan de voordelen toegevoegd. Je geeft aan dat het inmiddels gelukt is, bedoel je hiermee het aanvragen van de voordelen?

Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen dan hoor ik het graag!


Hallo Susan,

e.e.a. is uitgelegd en naar tevredenheid opgelost. Dank hiervoor.

Sorry voor het wat onaardige eerste bericht wat mij betreft mag je dat weghalen.

Prettig weekend en vriendelijke groet,

Rob


@RWMKuntz  geen probleem en graag gedaan! Fijn dat je het nog even terugkoppelt naar ons toe. Aanpassen of verwijderen is niet nodig hoor :wink:


Reageer