Skip to main content

Beste,

Alvast sorry voor het lange verhaal, maar ik heb een internetabonnement afgesloten sinds 15 juli en ik zou daarbij een tv ontvangen als welkomstcadeau en dat is nog niet gebeurd.

Ik heb een track en trace code ontvangen, maar deze gaf allerlei rare dingen. Ik heb toen binnen een week met Sidekix gebeld en Sidekix gaf aan dat de track en trace code niet klopt en dat hij pas na 2 weken wordt opgestuurd. Ik na meer als 2 weken weer bellen, werd er aangegeven dat het wel verstuurd was en dat het raar is dat ik nog niks had ontvangen en dat ik terug gebeld zou worden. Dit was niet gebeurt, ik na een week weer bellen werd er aangegeven dat de track en trace code aangaf dat het onderweg is. Ik gaf aan dat de track en trace code dat niet aangaf en toen werd de verbinding verbroken en niet teruggebeld.

Ik kreeg toen op het einde van die dag een nieuw track en trace code die aangaf dat het inderdaad onderweg was. Maar helaas, wederom gaf de code aan dat het bezorgt was (wat niet zo was) en een dag later gaf het aan dat het niet gelukt was en dat het bezorgt zou worden bij een ophaalpunt. Dit stond er nog 2 dagen totdat het op bezorgt stond bij een ophaalpunt en een uur later werd opgehaald door een iemand anders met handtekening

Ik heb intussen ook al contact gehad met KPN en die geven aan niks voor mij te kunnen betekenen en dat ik contact moet opnemen met SideKix, maar die nemen niet meer op en reageren niet op mails of via hun chat op hun website. 

Ik wil dus een onderzoek in laten stellen door postnl wie het heeft opgehaald, maar dat mag alleen SideKix gedaan worden.

Iemand ook deze ervaring of weet wat nog meer opties zijn om iets van een cadeau of korting te krijgen?

Groeten Wouter.

Goedenavond @Wouter90! Wat een nasleep om het welkomstcadeau te krijgen, zeg! 🙁

Dit stond er nog 2 dagen totdat het op bezorgt stond bij een ophaalpunt en een uur later werd opgehaald door een iemand anders met handtekening

Wat gek dit.
Kun je via de Track and Trace link ook inzien  welke naam/ handtekening er gezet is bij aflevering?
Bij het ophalen van een pakket, vraagt het PostNL servicepunt tegenwoordig om een legitimatiebewijs. Ik vraag mij af hoe dit dan precies zit.
 

 

Ik heb intussen ook al contact gehad met KPN en die geven aan niks voor mij te kunnen betekenen en dat ik contact moet opnemen met SideKix, maar die nemen niet meer op en reageren niet op mails of via hun chat op hun website. 

 

Ik wil dus een onderzoek in laten stellen door postnl wie het heeft opgehaald, maar dat mag alleen SideKix gedaan worden.

 

De levering en vragen over de bezorging worden inderdaad afgehandeld door Sidekix, dit geldt ook voor het opstarten van een onderzoek omtrent de bezorging door PostNL. 
Ze zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief). 

Nemen ze niet meer op? Toevallig moet ik morgenochtend werken, ik zal eens zelf proberen te bellen.


Morgenochtend werd nu, maandagavond 🤓!

Ik heb ca 2 minuten in de wacht moeten staan, maar kreeg daarna een medewerker aan de lijn! Ik ga er vanuit dat het jou ook lukt om nogmaals contact op te nemen en een onderzoek in te laten stellen!