Skip to main content

Beste KPN

de nokia die ik in november 2021 als kado heb gekregen voor het afsluiten van een contract bij jullie! Gaat na de laatste update niet meer aan! Voor een optimale gebruik van de nokia t20 tablet moest ik hem updaten kwam er in beeld!

sindsdien druk ik hem aan en komt het android symbool met een soort kikkertje in beeld en na 20sec gaat hij weer uit! Dit blijf hij maar herhalen totdat de batterij leeg is denk!

ik ben langs een paar telefoon winkels geweest maar die wisten ook niet hoe de table weer aan te krijgen! Ik hen online contact gehad met Nokia je Kpn, maar er zit nog garantie op! Alleen moet ik een hoop dingen invullen zoals het imei nummer en nog een aantal dingen!

aangezien de tablet niet aangaat kan ik die informatie niet meersturen!

ik heb gelezen dat dit regelmatig voorkomt bij deze tablet. Ik heb wel de papieren nog die ik van jullie erbij heb gekregen over de garantie!! Dus ik zou graag spoedig horen hoe dit opgelost gaat worden!! Online op de chat daar was geen beginnen aan, redelijk onbeschoft, en als ik simpelweg niet de imei nummer en andere informatie niet heb heeft het geen zin om op te sturen!

Dus stel ik dat de tablet bij mij opgehaald gaat worden voor reparatie als dat mogelijk is! Met de papieren erbij die ik destijds van jullie heb gekregen.

ook een mogelijkheid is dat ik de tablet hier in bussum afgeef met de papieren erbij, en dat hij zo bij de goede afdeling van KPN terecht komt.

ik geef u mijn gegevens en hoop zeer spoedig iets van u te vernemen. Aangezien de tablet nieuw is omdat ik hem maximaal 10x heb gebruikt.

u kunt mij bereiken per mail tekefoon.

ik ben helaas ernstig ziek met een chronische ziekte hierdoor lig ik erg veel in bed, dus het kan zijn dat ik mijn telefoon niet opneem.

nogmaals ik hoop spoedig iets van jullie te vernemen.

bij voorbaat dank 

mijn telefoon nummer is ***

email is  ***@***.com

adres *** *** ***

           *** *** ***

P.s de boer

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt en alle privégegevens verborgen i.v.m. privacy

Hoi @Pimsonn, welkom bij ons op het forum. Vervelend dat jouw tablet niet meer aan gaat! Wij hebben daar helaas ook geen gegevens over, welkomstcadeaus lopen via een partner van ons. Zij gaan ook over de garantie. Als Nokia al aangeeft dat het nog binnen de garantie valt kan je het het beste aangeven bij onze partner Sidekix. Zij zijn bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Voor meer informatie zie: 

 

We hebben jouw gegevens ook verborgen in je bericht, in verband met privacy is het verstandig om nooit privégegevens openbaar op internet te delen.