Skip to main content

Op 24 november 2020 een overeenkomst afgesloten voor Internet/TV/Spotify. In de bevestigingsbrief werd mij een welkomstcadeau aangeboden in de vorm van een Sony WH-1000XM 3 hoofdtelefoon. 

Tot op heden heb ik deze nog niet ontvangen. Wanneer kan ik deze tegemoet zien? 

Met vriendelijke groet, 

Foutje


De site waar u naar verwijst heeft het over een tegemoetkoming op een product wat al in je bezit moet zijn. Ik heb heb, zoals eerder geschreven, nog helemaal niets ontvangen.


Ik stel de vraag nogmaals. 

Op 24 november 2020 een overeenkomst afgesloten voor Internet/TV/Spotify. In de bevestigingsbrief werd mij een welkomstcadeau aangeboden in de vorm van een Sony WH-1000XM 3 hoofdtelefoon. 

Tot op HEDEN heb ik deze nog niet ontvangen. Wanneer kan ik deze tegemoet zien? Je mag me ook bellen om dit probleem te bespreken dat lijkt me efficiënter dan middels dit forum.  

Met vriendelijke groet, 


Bedankt voor je vraag, @Kees U! Door de drukte, reageer ik later dan gewenst, excuses hiervoor. Wat vreemd dat jij jouw welkomstcadeau nog niet ontvangen hebt. Mijn tip is om jouw bevestiging te controleren: staat het welkomstcadeau ook daadwerkelijk in jouw bevestiging  vermeld en dan contact op te nemen met onderstaand nummer:

Levervragen over je Black Friday cadeau?
Voor verdere vragen over de levering van de Black Friday actie kun je tussen 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur contact opnemen met: 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat er duidelijkheid is over het welkomstcadeau. Anders hoor ik het graag!