Skip to main content

Hi KPN! eind september ben ik overgestapt naar KPN vanwege het aanbod van een Surface Go. Te mooi om te laten liggen.

Nu heb ik inmiddels aansluiting met KPN, maar is mijn welkomstcadeau op geen enkele wijze bevestigd. Dit vond jullie collega op de chat ook vreemd. Ze konden wel iets terugvinden, maar elke keer als ik om een bevestiging vroeg dat de Surface Go geleverd ging worden na het verstrijken van de annuleringstermijn, verbrak opmerkelijk genoeg de verbinding.

Wel ben ik een keer verwezen naar Sidekix (op verzoek kan ik het transcript opsturen), maar die konden ook niets bevestigen.

Kortom ik verkeer op dit moment in onduidelijkheid of ik uberhaupt de Surface Go ga ontvangen (de reden dat ik ben overgestapt). Dat die pas opgestuurd wordt na het verstrijken van de annuleringstermijn begrijp ik uiteraard, maar graag ontvang ik wel duidelijkheid of ik het welkomstcadeau ga ontvangen. Kunnen jullie dit bevestigen?

Alvast dank en groet,

Sven

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hoi KPN! Ja of nee is voldoende :; Ik hoor het graag voor het weekend! 


Hoi @SvenLu, welkom op ons forum!

Het was je waarschijnlijk al verteld maar ze worden pas verzonden twee weken nadat je abonnement ingaat.
Ik dubbelcheck het graag even voor je. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Bedankt voor je gegevens @SvenLu, ik zie dat je inderdaad met de surface besteld hebt, die moet dus jouw kant op komen over ongeveer twee weken!


Hoi KPN! Ja of nee is voldoende :; Ik hoor het graag voor het weekend! 

reken er niet op !

Ik zit al vanaf februari te wachten en sta niet eens op de lijst van Sidekix 


Dan had TS wel gereageerd dat die er nog niet was, die geniet al even van die tablet.

Bij jou zijn er fouten gemaakt, degene die de TV toezegde bij het opnieuw invoeren van het abbo en het anuleren van de oorspronkelijke had dat kunnen doen, kan alleen als de TV nog in de aanbieding zat, dus nu.moet iemand dit voor je gaan oplossen.


Dan had TS wel gereageerd dat die er nog niet was, die geniet al even van die tablet.

Bij jou zijn er fouten gemaakt, degene die de TV toezegde bij het opnieuw invoeren van het abbo en het anuleren van de oorspronkelijke had dat kunnen doen, kan alleen als de TV nog in de aanbieding zat, dus nu.moet iemand dit voor je gaan oplossen.

Eens dat er fouten gemaakt zijn. 

Waar gewerkt word, worden fouten gemaakt. dat is heel begrijpelijk, want het blijft mensenwerk. 
En dat er fouten gemaakt worden, vind ik niet erg. ook niet als ze opgelost worden, of in elk geval mensen bezig zijn die op te lossen.

Waar ik me wel heel erg boos om kan maken, is het feit dat bepaalde medewerkers van KPN zich niet aan gemaakte afspraken houden.  Als ze zeggen;” ik bel u morgen terug, moet je niet drie dagen later alsnog zelf terug moeten bellen als u mij begrijpt”

Onrecht kan ik niet tegen, wij moeten ook betalen, en doen dat ook (neem ik aan althans 😉

 


Dan had TS wel gereageerd dat die er nog niet was, die geniet al even van die tablet.

Bij jou zijn er fouten gemaakt, degene die de TV toezegde bij het opnieuw invoeren van het abbo en het anuleren van de oorspronkelijke had dat kunnen doen, kan alleen als de TV nog in de aanbieding zat, dus nu.moet iemand dit voor je gaan oplossen.

Eens dat er fouten gemaakt zijn. 

Waar gewerkt word, worden fouten gemaakt. dat is heel begrijpelijk, want het blijft mensenwerk. 
En dat er fouten gemaakt worden, vind ik niet erg. ook niet als ze opgelost worden, of in elk geval mensen bezig zijn die op te lossen.

Waar ik me wel heel erg boos om kan maken, is het feit dat bepaalde medewerkers van KPN zich niet aan gemaakte afspraken houden.  Als ze zeggen;” ik bel u morgen terug, moet je niet drie dagen later alsnog zelf terug moeten bellen als u mij begrijpt”

Onrecht kan ik niet tegen, wij moeten ook betalen, en doen dat ook (neem ik aan althans 😉

 

Wacht even totdat er een moderator van KPN reageert. Zij kunnen wellicht meer voor je betekenen. Een moderator is een medewerker van KPN en dus geen uitzendkracht in dienst van KPN (wat medewerkers van de klantenservice wel zijn). Als uitzendkracht is de klantenbinding minder. Problemen zijn dan lastig, zeker als het gesprek binnen een x aantal seconden afgewikkeld niet worden. Dan is de verbinding verbreken soms het handigst. Is dat een goede werkwijze? Zeker niet maar zo werkt het bij veel ondernemingen (en dus ook bij KPN). Zijn alle medewerkers van de klantenservice dan zo? Nee, zeker niet maar soms heb je pech telkens de verkeerde te treffen. 


Dan had TS wel gereageerd dat die er nog niet was, die geniet al even van die tablet.

Bij jou zijn er fouten gemaakt, degene die de TV toezegde bij het opnieuw invoeren van het abbo en het anuleren van de oorspronkelijke had dat kunnen doen, kan alleen als de TV nog in de aanbieding zat, dus nu.moet iemand dit voor je gaan oplossen.

Eens dat er fouten gemaakt zijn. 

Waar gewerkt word, worden fouten gemaakt. dat is heel begrijpelijk, want het blijft mensenwerk. 
En dat er fouten gemaakt worden, vind ik niet erg. ook niet als ze opgelost worden, of in elk geval mensen bezig zijn die op te lossen.

Waar ik me wel heel erg boos om kan maken, is het feit dat bepaalde medewerkers van KPN zich niet aan gemaakte afspraken houden.  Als ze zeggen;” ik bel u morgen terug, moet je niet drie dagen later alsnog zelf terug moeten bellen als u mij begrijpt”

Onrecht kan ik niet tegen, wij moeten ook betalen, en doen dat ook (neem ik aan althans 😉

 

Wacht even totdat er een moderator van KPN reageert. Zij kunnen wellicht meer voor je betekenen. Een moderator is een medewerker van KPN en dus geen uitzendkracht in dienst van KPN (wat medewerkers van de klantenservice wel zijn). Als uitzendkracht is de klantenbinding minder. Problemen zijn dan lastig, zeker als het gesprek binnen een x aantal seconden afgewikkeld niet worden. Dan is de verbinding verbreken soms het handigst. Is dat een goede werkwijze? Zeker niet maar zo werkt het bij veel ondernemingen (en dus ook bij KPN). Zijn alle medewerkers van de klantenservice dan zo? Nee, zeker niet maar soms heb je pech telkens de verkeerde te treffen. 



Daar wacht ik ook even op 🙂 ik ga ervan uit dat deze dame die ik gesproken heeft, zich WEL hard gaat maken.