Skip to main content

Ik zou een welkoms cadeau krijgen, en kreeg daarvan ook de track en trace, maar nu is het afgeleverd bij een totaal onbekend adres.

Hallo @Eric Rovers, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hebt gekozen voor KPN! :green_heart:  Het welkomst cadeau wordt afgeleverd op het adres waarop het abonnement is afgesloten. Als je niet thuis bent, zal PostNL eerst proberen het pakket bij de buren af te leveren. Is dit niet gelukt, dan gaat het pakket vaak mee naar depot en wordt deze de volgende dag geleverd bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Ik zou je willen adviseren om contact met PostNL op te nemen om hierover navraag te doen. Je kunt ook contact met Sidekix opnemen. Sidekix gaat over de levering van de cadeaus en kan je daar meer over vertellen. Sixekix is te bereiken op het telefoonnummer 088 6237 006.


Nee het is niet naar de buren gegaan en het is geen fout van post NL maar het is naar een onbekende man aan de andere kant van het land gegaan volgens de track en trace, Naam, adres woonplaats waren niet van mijzelf.


Heb je dan niet gewoon een verkeerde code gekregen?


Ik zou dan inderdaad ook zeggen dat je de verkeerde Track & Trace hebt ontvangen. Ik raad je aan telefonisch contact met Sidekix op te nemen. Zij zijn bereikbaar op het telefoonnummer 088 6237 006. Daar zij over de levering van de welkomstcadeaus gaan, kunnen zij je ongetwijfeld meer vertellen.