Skip to main content

Beste,

ik heb sinds maandag een track and trace code voor mijn welkomst geschenk alleen post nl heeft mijn pakket nog niet ontvangen van kpn.

De afleverdatum is dus 3 keer verschoven en toen ik beter keek hadden ze het pakket nog niet eens ontvangen.

Is dit normaal?

Alvast bedankt voor de terugkoppeling.


Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Zoiets kan altijd gebeuren. Per wanneer is uw abonnement ingegaan? Het kan namelijk ook zo zijn dat uw 14 dagen bedenktijd nog niet zijn verstreken en het product zal pas na die termijn worden opgestuurd.


Zou wel een beetje erg raar zijn als kpn een mail stuurt met als onderwerp: Uw welkomstcadeau is onderweg met een track and trace code.. en pas over 14 dagen verstuurd. 


Dat ligt eraan of u het contract nog kunt opzeggen of niet. Als uw bedenktijd nog niet verstreken is zal het geschenk nog niet verstuurd worden. Ik begreep wel dat (in de meeste gevallen) de t&t kort na het afsluiten van een abonnement wel al opgestuurd wordt.


Je bent volgens mij onderweg als je bent vertrokken en niet als je een strippenkaart koopt.


Ka maar zo zijn dat die wel vertrokken is maar bij PostNL in een hoekje in de wacht staat door drukte, kan zomaar een poosje duren voordat die door gaat en PostNL is zo slim om ze niet in te scannen, kunnen ze schermen met behaalde resultaten van bezorging


Ka maar zo zijn dat die wel vertrokken is maar bij PostNL in een hoekje in de wacht staat door drukte, kan zomaar een poosje duren voordat die door gaat en PostNL is zo slim om ze niet in te scannen, kunnen ze schermen met behaalde resultaten van bezorging

Mijn partner werkt als pakketsorteerder bij PostNL en ik kan je zeggen dat dit pertinent niet waar is.


Je bent volgens mij onderweg als je bent vertrokken en niet als je een strippenkaart koopt.

U ben een nieuwe klant bij KPN begrijp ik? Dan heeft u een bedenk/opzegtermijn van 14 dagen. Een welkomstgeschenk wordt pas opgestuurd als zeker is dat u het abonnement houdt, dus ná de 14 dagen bedenk/opzegtermijn.

 

Het pakket kan al wel klaar liggen bij KPN, maar het wordt pas verstuurd nadat u uw abonnement niet meer kunt annuleren.


Vanochtend had post nl het pakketje aangescand/gekregen en ik heb het geschenk net gehad.

Denk dat het aan de drukte heeft gelegen of aan een andere partij waar het vandaan moest komen.

Hier kan een slotje op b edankt voor het meedenken.

Groetjes jelle


Op zich kan ik me dit allemaal goed indenken. Alleen…

 

Hoe kan je nu helemaal zeker zijn qua tevredenheid als een deel van de bestelling nog niet getest kan worden. Ik heb bijvoorbeeld geen televisie. Hoe weet ik binnen 14 dagen nu of ik tevreden ben over de dienst die ik pas daarna kan ervaren?


Ka maar zo zijn dat die wel vertrokken is maar bij PostNL in een hoekje in de wacht staat door drukte, kan zomaar een poosje duren voordat die door gaat en PostNL is zo slim om ze niet in te scannen, kunnen ze schermen met behaalde resultaten van bezorging

Mijn partner werkt als pakketsorteerder bij PostNL en ik kan je zeggen dat dit pertinent niet waar is.

Nou, ik ken er meerdere die bij PostNL werken en die beamen dat er wel eens containers blijven staan bij grote drukte, en niet inscannen om de bezorgings targets te halen.


Op zich kan ik me dit allemaal goed indenken. Alleen…

 

Hoe kan je nu helemaal zeker zijn qua tevredenheid als een deel van de bestelling nog niet getest kan worden. Ik heb bijvoorbeeld geen televisie. Hoe weet ik binnen 14 dagen nu of ik tevreden ben over de dienst die ik pas daarna kan ervaren?

De TV is een kadootje die je pas krijgt als je niet meer je abonnement kan opzeggen, dit om misbruik te voorkomen en KPN op te zadelen met de gevolgen van een vracht gebruikte TV’s en TV’s die verdwijnen omdat ze niet terug gestuurd zouden worden.

Het heeft niks met je abonnement te maken, het blijft een lokkertje om jou als klant binnen te halen en te houden.