Skip to main content

Ik wil een compensatie ontvangen voor het feit dat ik anderhalf jaar moet wachten op mijn glasvezel.

Ik heb in september 2021 het abonnement aangevraagd bij de KPN, en nu wordt de glasvezel pas aangelegd in januari 2023. Dus bijna anderhalf jaar later. Ik betaal dus nu ANDERHALF jaar extra kosten en ik wil daarin gecompenseerd worden door de KPN.

Omdat ik nu langer bij ziggo moet blijven die een stuk duurder is dan de KPN, moet ik dus anderhalf jaar extra betalen, terwijl de FOUT niet bij mij ligt maar bij KPN.

Telefonisch zijn jullie niet te bereiken.

Chatbot, die begrijpt NIETS.

Mail hebben jullie niet.

Krijg van niemand enige reactie, maar ik kan wel iedere maand €25,- extra betalen. Dat is € 450.- extra in anderhalf jaar. Ik eis dat de verantwoordelijke daarin mij tegemoet komt. Anders zal ik verdere stappen ondernemen.

De hele plaats Wormerveer heeft al bijna glasvezel, en ons blok moet wachten tot januari 2023. Terwijl 1 straat verder het wel is aangelegd.

Ik EIS een oplossing. Anders ga ik een advocaat in de hand nemen.

ZORG DAT JULLIE TE BEREIKEN ZIJN 

Hoi, wat vervelend dat de glasvezel langer duurt dan verwacht.

Vervelend dat je het gevoel hebt duurder uit te zijn. Maar die extra kosten ( 25 e. p/mnd) begrijp ik niet helemaal. Abonnementen kosten hetzelfde ongeacht de drager koper op glas.


Ik betaal bij ziggo veel meer voor minder dan dat ik bij kpn ga krijgen 


Oh. Aangezien je (nog) bij Ziggo bent kan kpn dat verschil tot nu natuurlijk niet vergoeden.

Waarom ben je niet al overgestapt? In eerste in instantie op de koperdraad? Of kan kpn daar alleen een lage snelheid (zeg onder 20 Mb/s) leveren? Hier had ik via koper 100 Mb/s.