Skip to main content

Wij zijn onlangs verhuisd en ik was nieuwsgierig of de varkenssnuit nog werkt of dat die vervangen moet worden door een nieuwe wandcontactdoos

Hoi @GinoR ,

Die werkt nog gewoon hoor.Alleen bij pairbonding zal die vervangen moeten worden.


Hoi @GinoR ,

Die werkt nog gewoon hoor.Alleen bij pairbonding zal die vervangen moeten worden.

Thanks! Alles lijkt goed te zitten maar het internet lampje gaat niet branden en KPN vindt ook geen fout in het netwerk en zou dus aan kapel moeten liggen of het kastje maar niks lijkt echt raar te zijn of niet te kloppen. 


Ik denk dat het dan toch verstandig is om een monteur te bestellen.  U kunt dat hier doen.


Ik denk dat het dan toch verstandig is om een monteur te bestellen.  U kunt dat hier doen.

Ja helaas werkt dat ook niet want alleen met een storing kan ik wijzigen/annuleren en met installeren staat er dat er geen product is gevonden. 
 

Door toch wijzigen/annuleren te klikken kom ik op een pagina waarna er niks gebeurd, helaas. 


Dan de klantenservice 0800-0402 bellen. 


Thanks! Alles lijkt goed te zitten maar het internet lampje gaat niet branden en KPN vindt ook geen fout in het netwerk en zou dus aan kapel moeten liggen of het kastje maar niks lijkt echt raar te zijn of niet te kloppen. 

Ik vermoed het verkeerde aderpaar, maar de monteur kan dat als het goed is oplossen zoals Joep al zegt.


@GinoR,

Waarschijnlijk zijn de verkeerde aderpunten nu verbonden in je aansluiting. Als je het aandurft. Wil je dan het kastje open schroeven en een foto maken? Er zitten hier KPN monteurs op het forum die zo kunnen vertellen van hoe of wat.


@GinoR,

Waarschijnlijk zijn de verkeerde aderpunten nu verbonden in je aansluiting. Als je het aandurft. Wil je dan het kastje open schroeven en een foto maken? Er zitten hier KPN monteurs op het forum die zo kunnen vertellen van hoe of wat.

Ik ga het eens bekijken! Je bedoelt de Expedia V10 box open schroeven toch?


@GinoR,

Waarschijnlijk zijn de verkeerde aderpunten nu verbonden in je aansluiting. Als je het aandurft. Wil je dan het kastje open schroeven en een foto maken? Er zitten hier KPN monteurs op het forum die zo kunnen vertellen van hoe of wat.

Ik ga het eens bekijken! Je bedoelt de Expedia V10 box open schroeven toch?

Nee, ik bedoel de aansluiting in de muur waar je varkenssnuit ingaat 😃


@GinoR,

Waarschijnlijk zijn de verkeerde aderpunten nu verbonden in je aansluiting. Als je het aandurft. Wil je dan het kastje open schroeven en een foto maken? Er zitten hier KPN monteurs op het forum die zo kunnen vertellen van hoe of wat.

Ik ga het eens bekijken! Je bedoelt de Expedia V10 box open schroeven toch?

Nee, ik bedoel de aansluiting in de muur waar je varkenssnuit ingaat 😃

Oohh top 😜 ja dat is niet zo moeilijk ga ik eens doen! Moment! 


@GinoR,

Waarschijnlijk zijn de verkeerde aderpunten nu verbonden in je aansluiting. Als je het aandurft. Wil je dan het kastje open schroeven en een foto maken? Er zitten hier KPN monteurs op het forum die zo kunnen vertellen van hoe of wat.

Ik ga het eens bekijken! Je bedoelt de Expedia V10 box open schroeven toch?

Nee, ik bedoel de aansluiting in de muur waar je varkenssnuit ingaat 😃

Oohh top 😜 ja dat is niet zo moeilijk ga ik eens doen! Moment! 

Ik gok… dat ik het probleem zie 

 


Ik roep DennisA78 erbij 😃 Die witte kabel die los hangt werd denk ik vroeger gebruikt voor een extra telefoonlijn.


Ik roep DennisA78 erbij 😃 Die witte kabel die los hangt werd denk ik vroeger gebruikt voor een extra telefoonlijn.

Ja dat is volgens mij de COAX die is niet nodig voor KPN. 


Ik heb ook de stekker zelf even open gemaakt maar daar zitten 4 punten aan. En als ik hem erin doe zou blauw wel hij blauw uitkomen en rood bij rood. 
 

Echter in de stekker heb ik rood/GROEN/heel/zwart 


Thanks voor de informatie! Ik wacht nog heel even op DennisA78 😃 Hij kan vaak nog aangeven welke je eventueel moet pakken.


Opgelost! De varkenssnuit in de woonkamer bleek niet te werken. We hadden die in de meterkast moeten gebruiken 👍🏽


Als je hierop geen verbinding krijgt loopt hij waarschijnlijk nog naar ergens anders in huis.

1 van deze 4 misschien in je meterkast
 

Als het goed is loopt deze rood en blauw ader ook naar je meterkast als je deze op bovenstaand kastjes aansluit zou je het modem ook in de woonkamer kunnen plaatsen.


@GinoR,

Fijn dat het is opgelost! Werkt alles inmiddels zoals het hoort? 😃


@GinoR,

Fijn dat het is opgelost! Werkt alles inmiddels zoals het hoort? 😃

Zeker! Ik beantwoord dit bericht nu met WiFi 😜