Skip to main content

Gisteren is er bij mij een monteur geweest, deze heeft geconstateerd dat de Wifi niet goed te krijgen is boven (2mb ontvangst terwijl ik voor 100 betaal), en dat ik zelf een investering moet doen om de Wifi goed te krijgen. Dit zou ik kunnen doen met een Multiroom systeem zoals de KPN Super Wifi.

Ik heb vervolgens een medewerker gebeld om te vragen hoe we dit gaan oplossen, en die kwam terug met het antwoord dat ik mijn abonnement gratis kan opzeggen. Dit gesprek heeft plaats gevonden op 19/01/2021 om 16:29. 

De volgende ochtend opgebeld dat het niet mijn bedoeling is om op te zeggen en dat ik er samen uit wil komen, ik krijg een mevrouw aan de lijn die mij verteld dat ik niet gratis kan opzeggen en dat dit pech is dat de mevrouw het gisteren heeft gezegd. Ze verteld me dat ze de medewerker die ik op 19/01/2021 gesproken heb mij gaat terugbellen, ik vraag om de naam van diegene en dan krijg ik het volgende antwoord “je hebt het gesprek zelf gehad toch, had je de naam moeten opschrijven”.

Ik bel dus op met de boodschap dat ik graag klant wil blijven, en samen naar een oplossing wil zoeken. En ik  krijg deze reactie dat ik pech hem en dat ik maar dingen moet opschrijven.

Klasse!

Toch maar naar de Ziggo

Hoi @RickGoosen. Welkom op het KPN Forum! Wat een vervelende situatie. Onze excuses hiervoor. Goed dat je het hier meldt. Heb je de Wifi Manager al doorlopen? Zo ja, wat kwam daar uit als conclusie? Wanneer je een snelheid van 2MB wordt gehaald dan wordt er vaak één of meerdere gratis Experia Wifi's  verstuurd. We hebben ook een topic waar nog meer tips staan om problemen met WiFi op te lossen. Zou je die door willen nemen? Ik hoor graag of dat helpt. Zo niet, laat dan hier zo duidelijk mogelijk weten wat je bevindingen zijn, dan helpen we je graag verder. Ik hoop dat wij wel tot een goede oplossing komen.